Gelmezsin bilirim

Gitme vaktin yaklaştı. Senenin bu vakti hep aklım sende oluyor. Özlüyorum çok. Birileri yokluğunu anıyor yanımda, düğüm oluyor sesim susuyorum. Bütün sustuklarımı gelip sana anlatasım var. şaşırcaksın ama en çok “aç mısın” demeni özlüyorum. Oysa nasılda bozulurdum bu soruya. Gittiğin gün gelen, avazım çıktığı kadar bağırma isteği, gün be gün mırıldanmalara döndü. Mırıldanıyorum duyuyor musun?

Gelmezsin bilirim” üzerine 15 yorum

  1. Seninkiyle aynı olmayan ama muhakkak benzeyen duygular içerisindeyim ben de. Ne zaman “gitmek” lafı geçse yanında “gelmek” olmadan, mevsimi beklemeden hüznü düşer içime..

  2. zor bi duygu olsa gerek gitmk hemde geri gelmemecesine birini göndermek…
    yarın bi kez daha yaşıycam bu duyguyu gönderme ve bekleme duygusunu tüm temennimiz zayiyatsız geri dönmesinden yana ..
    Allah sizede bizede sabır versin..

  3. Müthiş! beğenimi sunarken kullandığım ünlem işareti, hâlden mânâdır efendim.. Mırıldanmalara inat 🙂
    *
    Ziyaretiniz bizi mutlu etti, şerefyâr kalın…

  4. elime yüzüme bulaştırmadan söyleyebildiğim
    ve çokça sevdiğim bi mısradır.
    heveslendim bi kez daha söyliycem
    “harflerin gülüştüğünü senin adında gördüm”

  5. sözleri içinde saklayıp kendine söylemek ne de zor, içinde sakladığın sözleri kendine mırıldanarak söylemek daha da zor, sonra avazın çıktığı kadar bağırmak isteyip de bağıramamak, lâl kalmak zorunda olmak, en nihayetinde mırıldanmak, işte bu hepsinden de zoru.

  6. ” gelmezsin bilirim ” demiyeceğim; ola ki vaktiniz olmaz, bakamazsınız deyi, ahanda buraya da nakl’ettim, ziyarete sevincimi:)
    *
    ne hoş ne hoş.. ifadenin harfi saltanatı bu olsa gerek. Teşekkür ederim
    ve tabi ki, hoşgeldiniz…
    *
    harflerin gülüşüme küskünlüğünü Yaşar ım…

  7. “harflerin gülüştüğünü senin adında gördüm”
    bende bu mısrayı sayenizde ilk defa duydum ve sevdim teşekkür ederim 🙂

  8. ömr’ümden böyle bercesteler geçmeyeli çok oldu!
    “harflerin gülüştüğünü senin adında gördüm” haa !

  9. otobüsler kalktı, trenler tehirli de olsa geldi geçti, vapurlar gidip geldiler… galiba beklediğin gelmedi… belkide seni hep bekleyecek… emin ol bekliyordur da… beklemek somut bişi değil ki… bekliyoruz, neyi beklediğimizi bilmek önemli… öyle olsa gerek…

  10. Berceste;
    bu konuda mütevazi olamıycam benim ismim gülüşüyo resmen
    ayşegül (:
    Ruzigar;
    beklemiyorum ki gelsin ben onun yanına gidicem inş.

Bir Cevap Yazın

