post2

* Metrobüsü sevdim işe onunla gidiyorum. Yaklaşık 15 dakika fazla uyumamı sağlayan büyükşehir belediyesi yetkililerine teşekkürü bir borç bilirim. Malumunuz bu sene Mecidiyeköyde çalışıyorum. Malum değildiyse de şimdi malum oldu bakın.

* Bugün bir kez daha karar verdim ben şık falan olamam daha doğrusu olamıyorum. Mesele marka falan giyinmek değil onu da denedim. Şimdi bu yeni yerde mesai arkadaşlarımın çoğu model gibi giyiniyorlar. Ben kendimi sıksam üç gün o performansı gösteririim sonra yine içimden geldiği gibi giyinirim.

*Sırf bu yukarıdaki sebepten mütevellit kırsalda yaşamayı isterdim. Sabah kalk namaz eteğini giy (beli lastikli olan var ya hani heh işte o) sonra ayağına patiklerini giy, tülbentide dola arkaya doğru ohh be ne rahatlık. Gerçi köyde de kot pantolon giymek tuhaf olur ki ben kot pantolonlarımı çok severim. neyse şimdilik şehir hayatına mahkumuz bunların tümü hayal.

* Farsçaya çalışmam gerekiyor ama ne zaman?

* bu posta şarkı ekliycem, eklemezsem ekle diye ısrar edin süper bi şarkı.  hihihi

blog sahibesinin notu: Okuyucum, sanki sen  “ortaya bir karışık” demişsin de bende bunu yazmışım gibi oldu ama idare et artık. Yazdıklarımı disipline etmemi beklersem ayda yılda bir post yayınlıycm gibi geliyor.

post2” üzerine 8 yorum

  1. farkettim de ben bu “ortaya bir karışık” yazıları daha sever olmuşum…canlı,yaşayan bir hayat var yahu.sanat edebiyat spor politika nereye kadar.di mi efenim.

    ayrıca o namaz eteği – ki maksi etek de deriz- valla pek bir rahat oluyor 🙂

  2. bence en güzeli kendinizi nasıl rahat hissediyosanız öyle giyinin 😉
    öylesi daha çok yakışıyo size ayrıca gayet şık ve kaliteli giyiniyosunuz merak etmeyin 😉

  3. bu posta şarkı ekliycem, eklemezsem ekle diye ısrar edin süper bi şarkı. hihihi
    ısrar ediyorum ısrar! 🙂
    şarkılar da farsça mı acep, niçün sordum? on’çün sordum..:)

  4. şarkıyıda dört gözle bekliyorum 🙂

    dikkat ve ilgi çekici ve bi pkadarda degişik şarkılarınızdan dolayı tebrike derim sizi hocam 🙂

    maksi etek konusundada arkadaşla hem fikiriz
    bende giyerim en çiceklilerinden 🙂

  5. ————–önsöz——————

    şarkı ekleyeceksin hem de süper olacak.

    ————-asılsöz——————

    metrobüsü bizim burlara da getirmeye çalışıyorlar 2009’da =) ben de fazla uyumak istiyorum, gel 2009 gel =)

    şık da olamayız, tarz sahibi de, bu ne ya, gucci mankeni değilsem günahım ne =) evet sevgili mesaidaşlarımız düğüne gider gibi çıkıyorlar evden, eskilerin deyimiyle Ketrin Çenslır. o kadın da o yaşına rağmen sabah kahvaltısında bile takısı, makyajı, tırmakları ile tam teçhizat hazır ve nazır olurdu ya =) hay yaRebbim.

    yine de kırsalda çiçekli maksilerle dolanmanın da dadı başkadır. seni benim köyüme götüreyim de koşalım çayırlarda, iyi gelir =)

    KV gecesinde hem elimdeki tashih işini bitirmek, hem de Farsça ödevini yapmak biraz ağır gelecek =) ama hocam, öğrencilerime harcadığım performans beni öldürecek kiii, nasıl bir denge tuttursakkkk ki =))

    (= ortaya karışıklarını sevsinler =)

    —————sonsöz—————

    ben seni böyle seviyorum, sen nasıl beni böyle seviyorsan üstazım =)

Bir Cevap Yazın

