post

Günlerden cuma, pek sevgili iş verenim geçen yıl çok çalıştın(haftada 6 gün) biraz dinlen dedi cumalarımı tatil yaptı. Şaka şaka ben istedim. o kadar da sevgili ve düşünceli bir kurum değil bizimki. Neyse sadede gelelim. Dün akşam, ezan saati tv karşısında uyuyakalmışım genelkurmaybaşkanının öfkeli sesi ile uyandım. Paşam siz de bilirsiniz ki sözün gücü sesin tonunda saklı değildir. hem ben öyle korkarak uyanmaya pek alışık değilim, sakin bir hayatım var. Neyse sakin bir hayatım var dedimse renksiz de değil. Gerçi renksizden kastım neydi şimdi onu da anlamadım.

Popüler bir kelime işte zihnimde karşılığı bile yok. demedim farzedin.  Sizinle bir sırrımı paylaşayım, önceden postlara başlık bulmakta zorluk çekerdim şimdi fotoğraf ayarlamakta güçleşti benim içim. Şimdilik fotoğrafsız olsun.

yazarın post hakkındaki görüşü: Post incelenmeye değer bir hale gelmiş; arada okuyucuyu muhatap alıyor, paşaya sesleniyor,kendi iç sesi ile konuşuyor.

kayıtlara geçsin lütfen.

İş bu post çok sesli, çok muhataplı bir posttur.

post” üzerine bir yorum

  1. güzelcağızım, saygıdeğer başkanımıza kısaca paşa desen de başın belaya felan girmese. niyetimiz has, ammavelakin bizi yanlış anlamaya programlanmış ajanlar linkini bulabilir guguling sırasında =) hep biz deriz ya türkçe elden gidiyor haaanııımm diye, aslında yıllar evvel fransızlar böyle bir panik içine girmişler ( sanırım peyami safanın kitabında okumuştum bunu, ismini hatırlayamadım şimdi tüh) neyse, amerikanyalılar (ki bu ifade özellikle mahmut tuncer tarafından kullanılır, amarighanyaa’ya, almanya’ya, fransya’yaa, diye selam yollar kendileri=)ne diyordum, amarighanyalılar da googling diye bişey uydurmuşlar gugul aramaları fiilinin mastarı olarak, aslında yerinde bişey. hem biliyor musun ben interneti ilk kullanmaya başladığımda altavistadan başka bi yer bilmiyordum neredeyse. altavisting de iğrenç dururdu =) yaşadın gugul ve 10. yaşı.

    amaan, ne diyecektim, ha, fotosuz postlara alışık değiliz bu biiir, sakin demek renksiz demek değildir elbet bu ikiiiiii, yine de ayşegülsel postlara gorosne* bir bünye için bu da yeterlidir =)
    dobare** görüşmek üzere =P çetor*** yorum amaaa =))

    * =)) git kitaba bak karşılığını
    ** =)) bu ifade hoşuma gidiyor ya
    *** =)) nasıll, çalışırsak olacak gibi geliyor mu sana da =))

    not: işbu yorum posttan da uzun olmuştur. kendim ve klavyem adına posttan ve yazarından özür diliyorum.

Bir Cevap Yazın

