Haftaiçi tatili

* Sabahları erken kalkmanın yan etkileri, gece saat 11 gibi uyku basıyor, 11.30 da rüyaya geçiş yapıyorum.

* Tel kırma işini öğrendim. şimdi istediğim gibi bir desen bulmaya geldi sıra. İşlediğim örtü bitsin fotoğrafını yayınlıycm.

* Dün farkettim ki tam 4 çift spor ayakkabim olmasına rağmen, severek giydim bir klasik ayakkabım yok. Ya ben böyle olmak istemiyorum. Sevdir Allahım klasik ayakkabıları.

* İki tane blogu ne zamandır blogrolle ekliycem unutuyorum. Ben onları eklemeden onlar beni eklemişler onu farkettim.

* Son bir haftadır kahvaltı türü birşeyler atıştırayım dediğim de üşenmeden. Vendetta nın Evy ye yaptığı yumurtalı ekmeği yapıyorum. Denemeyen varsa tavsiye ederim müthiş bişey. Yalnız yağ olarak tereyağı tercih edin. ıyy acıktım yaa.

* 2 yıla yaklaşıyor ayrılığımız.

* Haftasonu Farsça kursum başlıyor. İran konsolosluğunda olan değil.hihihi. Bir yıl sonra mesneviyi kendi dilinden okumaya başlayabilirmişiz. Ben hocanın yalancısıyım.

*Aslında eklemeyi istediğim bir şarkı var ama okuyucu üzerine afiyet nasıl üşeniyorum anlatamam. Artık bir daha ki posta.

edit: Elime mi yapışacak dedim şarkıyı ekledim, dinle bakem nası bulcan?

Haftaiçi tatili” üzerine 6 yorum

  1. * uyuyan güzel

    * senin spor dediklerin bile bende klasik izlenimi uyandırıyor =)

    * blogroll denen şey nedir bilmiyorum mesela =)

    * mmm, canım çekti. öğret bana da.

    * farsa kursunun saatleri bana da uyaydı ah.

    * aferim üşenme.

  2. ayşegül hanım; dilini adını bilmediğimiz ama bizi ağlatmaya kafi şarkıların dışında biz bi günde şu blogda hoplayıver çegirge yada manda yuva yapmış sögüt dalına gibi yurdumun eğlenceli türkü yada şarkılarını da görmek isteriz :))

  3. valla hocam beni bilirsiniz ne kadar spor oldugumuda 🙂
    ama bana ne olduysa gözümü topuklu ayakkabılardan ve sallantılı şıkır şıkır küpelerden alamıyorum ve satın alıp almama arasında öle gidiyorumki herkes hayret ediyo 🙂
    bana ne olduysa sizede olsun ozaman 🙂

  4. Aysuncum 1;
    -nasıl bilmezsiniz efendim blogrollü,
    -yaşasın vendetta usulü ekmek (öğretirim ne demek)
    -evet ya aferin bana

    Aysuncum 2;
    Bu hanımefendinin ismi, esma redzepovaydı sanırım. aa lütfen hanımefendicim hatırlayınız
    “karpuz getir yiyeyim” şeklinde sözleri olan bir adana türküsüne yer vermiştim. hatırladınız değil mi? (:

    Dimplecim;
    Hayat işte insan bazen kokoş olmayı istiyor.
    durun burdan bir sır vereyim
    kendime siyah inci bir kolye aldım töbe töbe (:

  5. ayrıca kırmızı ayakkabılarınızda size çok yakışmıştı gayet şık ve klasiktiler 🙂

    söylemeden edemedim 🙂

Bir Cevap Yazın

