Uncategorized

mandalina

Şimdi bir mandalinanın kabuğunu soydum elime bulaştı önce kokusu, daha sonra odaya yayıldı. Bir mandalina bahçesinde ayağımda çizmelerle dolaştığımı düşündüm. Gözlerim ağaçların en yüksek dallarında dolaştı önce. Sonra bir ağacı daha sonra bir mandalinayı gözüme kestirdim ve işte elimde bir mandalina, tazecik dalından henüz kopmuş. Kabuğunu soydum (yoo yoo baş ucuma koymadım cebime koydum ) elimde yine aynı koku.  Mandalinayı bu kadar çok severken bi mandalina bahçem olsa ne iyi olurdu.  hımm bu arada ağaçların arasında dolaşırken -hayal bu ya- kulağımdada şu şarkı vardı.

mandalina” için 8 yorum

  1. bizim mandalina ağaçlarımız var ama hiç dalından toplamak nasip olmadı 🙂 siz böyle güzel anlatınca çok toplayasım geldi…

  2. resim,yazı ve müzeik dinlerkende bende gidip gelmeyi denedim : )
    not:parçayı ilk defa dinledim ve çok begendim…

  3. bu güzel.. çektikçe uzayan müzik şeysini buraya nasıl koyuyorsunuz yahu? yok mu bunu öğrenmenin ve sitemize dahletmenin bir yolu ?
    teşekkürler.bâki selamlar.

  4. böyle şarkılarla mandalina bahçelerinde ne işiniz var =) sanatsal bir avrupa filminde mi oynuyorsunuz sempatik bayan =) tamam, kabulümüzsünüz, şarkılarınızla ve mandalinsel kokularınızla.

  5. Hale;
    rize biraz zormuş (:

    berceste;
    sizin blog blogspotta onda nasıl yapılır bilmiyorum, wordpress için biliyorum. Bilen varsa bana anlatsın bende bercesteye anlatayım (:

    Aysun;
    Efendim yazdığım paragraf hikayedendir etten püftendir maksat şarkıyı dinlemekti. hihihi

    Guherce;

    zaten
    portakalı soydum
    başucuma koydum
    (sonra) ben bir yalan uydurdum

    meyve mandalinaydı walla (:

Bir Cevap Yazın

