öyle bakma, iç

en kuytu vahaları dolaşıyorum
hangi vahaya gitsem çadırlar sökülmüş sitare
çadırla su arasında bir cılga var,
o cılgada narin ayak izlerin var
durgun suya düşüp kalmış gözlerin var

bazan sapsan bir benizle geliyorsun
huysuz çizgileri alnında uykusuzluğun

Dilaver Cebeci

öyle bakma, iç” üzerine 19 yorum

  1. diildir dilldir : )
    az daha beklersen bakarken sönücek zaten
    bi insan gibi gözüp açıncaya kadar sönücek…

  2. hıım, tehlikeli bir kare ve bir o kadar tehlikeli bir başlık. şiirin tehlikesi yok. şiirler tehlikeli olmazlar.
    ama ki, teşvik etmişsiniz hem fotografta, hem de şiire konu olan başlıkta. :))

  3. uvv yeşilaycı okurum ne çok (:
    ben de aynı fikirdeyim aslında
    -arada çayın yanında tellendirsemde mentollü bir marlboro-.
    yani ben sizi denemek için yapmıştım.hihihi

  4. Berceste;
    istatistiklere ekledim 1 yeşilaycı daha (:

    Fazi;
    1 ay evvel olsa aynı şeyi söylerdim ama kendimi zorlasamda içmek ve alışmak için yapamadım. komik oluyorum bence (:

  5. ırmak güzel yakalamış.bence de derdi var,ve “şu cigara denen meredi içsem acaba efkarlanır da unutur muyum” bakışı fırlatmış sanki : )

  6. sigara dumanı da güzel görünür sahiden. hele ki ince belli bardaktaki sıcak çayın yanında. ben de bir dönem ev arkadaşım vesilesiyle sigara içmeye alışmaya uğraştım ama olmadı. bi kere elime yakışmıyor, sonra ne zaman içime çekmeye çalışsam öksürüyordum. kokusu ile bi derdim yoktu lakin bir daha uğraşmam içeceğim diye.

  7. yakın bi zamanda birisi bana çikolatalı puro ikram etti
    merak bu ya iki kere çektim çekmedim hatırlamıyorum
    hem fena halde çarptı beni hemde bu kız gibide diil puroya şaşı baktıgımı söyledir bencede yeni içici olabilir haha 🙂

  8. yukarıda bir yerde sansürler ülkesi olduk demiştim. buna bir yenisi daha eklendi şimdi. blogger.
    hiç öyle, şoka felan girmiyoruz. kanıksattılar zorla. kanıksamak zor olsa da. 😦

Bir Cevap Yazın

