Günlükcüğüm

Canım günlüğüm bloğum herşeyim (abarttım farkındayım)

Son günlerde sana karşı olan ilgisizliğimi kötüye yorma diye bu satırları kaleme (veya klavyeye) alıyorum. Bayram ertesi hastalandım, hastalanış o hastalanış bak şimdi şimdi kafamı kaldırıyorum yastıklardan. E artık o kafa kalksa hiç fena olmayacak yarın işime geri dönüyorum. Şimdi işi özledim desem bariz yalan olur ama evden sıkıldığım bir gerçek. Böyle yazınca farkediyorum ki ne bir işkoliğim, ne de ev kedisi bir tip.

Huzursuz aidiyetsiz bir ruh gibiyim. Ama acelem olduğu kesin sürekli aceleci bir haldeyim. Sanki bir yere geç kalmış gibi.  Du bakalım nereye yetişicem çok merak ediyorum. Ben hep Mayemiyi düşünüyorum ama Allah belki karayipleri yazmıştır kaderime. Neyse görelim mevlam neyler neylerse güzel eyler hihihihi.

Günlükcüğüm” üzerine 3 yorum

  1. Ah be bende rüya rüya dolaşıyorum sanırım. Yiğenimde rüyasında beni görmüş, bir arabanın altında can vermişim, ne acı değil mi? Ama iyi oldu bana bu rüyadan sonra yolları nasıl dikkatli geçiyorum görmen lazım. “Bay yanlış ve Doğrucu Ahmet” ikilisindeki Doğrucu Ahmet kadar titizim yolu geçmede walla.

    Bu arada niye elin Mayemisi oluyomuş ki;
    orası da Allah’ın yarattığı bir toprak değil mi yaw (:

    O zaman şöyle yapalım önce mayemi sonra umre

  2. geçmiş olsun 🙂
    çabuk geçmiş Allah’tan
    blogunuzda özlemiştir sizi,
    e siz işe başlayında bizim de hayatımız hareketlensin : )

Bir Cevap Yazın

