Uncategorized

neyse ki rüyaymış

Şu şarkıyı da severek dinliyorum belki sizde dinlemek istersiniz diye zahmet ettim ve bloga yükledim okuyucum.

Üşenme dinle.hadi

neyse ki rüyaymış” için 15 yorum

  1. bayram şarkımı dinledim. yüreklendirmişsin dinlemek için, üşenmedim dinledim.
    bayram şekerimi de alabilir miyim şimdi? 🙂
    mutlu bayramlar.

  2. Ruzigar;
    iyi bayramlar (:

    Irmak;
    Böle uslu, söz dinleyen misafirlere bayılıyorum.
    Bide bunun aksi olanı var.
    -şeker almıyım
    -börek yemem
    -çay açık olsun
    gibi isteklerle gelenler.
    Bak onlarla ilgli düşünceleri mi dile getirmiyorum bayramda (:

  3. şarkı yetti bana güzelim ya, sağolasın, sen ne incesin ya, zahmet ettin, walla 85 yapraklı baklava açsan bu kadar makbule geçmezdi. seni sevmem için al bi sebep daha, napayım, kitaplaştırayım mı bunları ha =) bin elde binbir marifet nokta kom =)

  4. off offf off havaya girmek böle bişey sanırım.
    getirin oklavayı baklava açıcam
    şaka şaka duyanda açarım sanıp bize gelecek.
    gelmeyin gelmeyin yapmıycam (:

  5. sevgili site sahibesi,ırmak hanımın sayfasından tıkladım buraya ilkin..o gün bugün tıklamaktayım..parçanın adı,sanı,net ortamında bulunurluğu/bulunmazlığı hakkında bilgi alabilir miyim sizden..
    yâhut zahmetinize bir yenisini daha ekleyerekten,e-mail adresime rica edebilir miyim..

    saygılar efendim..

  6. aa bundan sonra sevdiğim şarkıları bloga yüklemeye özen göstericem.
    Sessiz takipçiler de ses veriyo. (: hihihi

    Gülçin eğer adresin doğru ise o adrese gönderiyorum şarkıyı.

    Berceste sizinde adresinize gönderiyorum inş.

  7. sarkıyı ben de dinledim canim cok güzelmis. Ya bu arada bakıyorum da yavas yavas ben de senin sitene her gün tıklar olmusum nedir yani seytan tüyü falan mı:))

  8. Eminecim;
    adrese teslim edilmiştir şarkınız (:

    Rabiacım,
    sitenin adresini de yazaydın bizde senin blogu ziyaret edeydik her gün fena mı olur du hı? (:

    Şehir soytarısı;
    gerçekten bu şarkıları ararken nası yoruluyorum anlatamam. (:
    beğeniniz bizi memnun etti efendim.

Bir Cevap Yazın

