Fotoğraflar

be quiet plz

İniyorlar

bekliyorlar

Seyrediyorlar

Uyuyorlar

be quiet plz” için 11 yorum

  1. ” iniyorlar” bana son seyrettiğimiz filmi hatırlattı ne alaka ama öyle…(siyah beyaz oluşumu, bi grubun aynı yöne gidişi mi, iniyor-indi-inecek oluşları mı! )
    hanımefendi ” bekliyorlar” sizin fotoğrafınız mı süper olmuş…

  2. hee, vendetta’yı, v’cimi diyorsun. Aysun o ne mübarek bi adamdı değil mi? Yok o sofrayı netten buldum. Ne güzel sabırla bekleşiyorlar di mi?

    Bugün de onay bekleme günüm sanırım her cümle sonuna di mi değil mi
    onayla çabuk aysun böle muallakta bekliycem yoksa. hihihihi

  3. bende ikinci resimdeki sofra kalabalıklıgına takıldım,
    görünüşte sanki kahvaltı sofrası gibi ,
    ama servis takımları çıkmış kişiye özel salata hazırlanmış,
    ama sahurmu iftarmı yoksa başka bi zaman mı 🙂

  4. Ruzigar,
    büyüsü bozulmuş uyanmayacaktınız

    Emine,
    Bildiğimiz iftar sofrasıdır, Ramazana gösterilen özendir o yemek takımlarının vitrinlerden sofralara taşınmasının sebebi.

    not: Yakında fotoğrafta görünen teyzeler hakkında da kehanette bulunucam bu sorular üstüne. Beni buna zorlamayınız. Fotoğraf benim değil işte… (:

    Carpediemcim,
    Gel seni yarın daha mübarek insanlarla tanıştırayım. (;

  5. takımları bizde çıkarırız bu konuyu biliyorum 🙂
    ama bizde kahvaltılık olmaz bunlar sanırım kendilerini aşmış bayag açıkmışlar 🙂

Bir Cevap Yazın

