yağsın

Fotoğraf iyi geldi bi ara bi yazıda yazarım.

yağsın” üzerine 9 yorum

  1. Allah razı olsun. çok aradım bunu buldum (;
    Bu arada biliyomusun azizim, çarşamaba günü istanbul u sel alacakmış.
    Allah tan ne istesem vereceği saatmiş demek ki, bilseydim bi ferrari derdim.

  2. kuzum biz görüşeceğiz ya, artık bi ufak çaplı tsunami de olabilir, bekliyorum boğazlarımızdan =)
    yağmura sevindim.
    bu temayı da ilk sende gördüm ya, yeni çıktı sanırım ya da gözümün perdeleri kalktı =)

  3. karşında oturursam gözlerin benden gayrısını görmez, aç kalırsın mazallah =) elbette yanında oturacağım, tabağından da otlanacağım =) benim pırasalarım, otlarım, böceklerim senin olsun, sen bana pattizlerini ver =) tamam mı =)

  4. bencede yağsın 🙂

    yağmurun benim hayatımda önemli bi yeri var hemde çok özel
    yagmurla birlikte gelen bir sürü güzellik
    Rabbim hep yağdırsın hep yağsın inş 🙂

  5. yok yok bunca kişi aynı fikirde olduğuna göre kesin yağar.
    toplu dua hükmünde olur gibime geliyo.
    taam taam ana haber bülteninden duydum. kehanetmiş gibi pazarlamayayım (;

  6. Pardon hocamı atlamışım,
    evet o yüzden diyorum yanıma oturunuz ki rahat rahat yemeğimi yiyeyim. Hımm bu arada gelemedim edemedim, elektrikler kesildi, sular akmadı, amcamlar iftara geldi gibi ve türevlerinde olan hiç bir bahaneyi kabul etmiyorum.İnş. Çarşamba günü yanıbaşımızda ol emi (:

  7. Sokaklarda yanımda dolaşan yağmur
    geceleri başucumda duran yağmur
    Avucumda ellerin yerine yağmur
    Vur yüzüme vur yüzüme

    Saclarımda nefesin yerine yağmur
    Dudağımda dudağın yerine yağmur
    Gökyüzünde caresizliğimi yağmur
    Vur yüzüme vur yüzüme

    bu gece yağsın yağmur ve bu şarkı çalsın durmadan…

Bir Cevap Yazın

