Uncategorized

Karınca camdan atlasa(!)

* Tübitağın elemanlarından biri karıncaların suda boğulmadıklarını anlatmıştı. Açıklmasını hatırlamıyorum ama tübitağa güvenim sonsuz eminim deneme yapıp karıcaları yüzdürmüşler ve boğulmadıklarını tespit etmişlerdir.

Ben bu bilimsel açıklamadan sonra cennete gitmeye yönelik inancımı tazelemiştim. Çünkü mutfak tezgahındaki karıncalarla uzun bir süredir birebir ben ilgileniyordum(!)

Neyse şimdi şunu da öğrenmek istiyorum yakaladığım karıncayı üçüncü kattan aşağı attığımda sağ kalır mı?

Eğer bu sorunun cevabıda “sağ kalır tabii ki” yönündeyse, ben cennet konusunda iyice ümitvar olucam.

Nasıl okuyucuyu karıncaları öldürmek dışında bir kötülüğümün, günahımın olmadığına güdülüyorsam artık, kendimi tebrik etmem lazım. Olsun beni iyi bilsinler hüsn-ü şehadet olur belki. (:

Karınca camdan atlasa(!)” için 9 yorum

  1. Benim elektrİk süpürgesine çektiğim karıncalar nolcak. 😦
    ama çok geçerli bi sebebim var..kim olsa aynı şeyi yapardı..
    sebep? uzun hikaye 🙂

  2. Umrecim;
    Niye üzülüyorsun tübitağın yaptığı son araştırmalar göstermiş ki

    (bunlarında karıncalarla ilgili kötü deneyimleri var ki sürekli bu hayvanları araştırıyorlar töbe töbe)

    Bu hayvancağızlar elektirk süpürgesine çekilmekten bırak rahatsız olmayı, eğlendikleri bile gözlemlenmiş. Yani için rahat olsun, çek çeke bildiğin kadar.hihihi

  3. o karıncalar yarın benden davacı olurlarsa direk sana yönlendirirm ayşegül, haberin olsun 🙂
    bulmuşuz onlar gibi çalışkan hayvancıkları şu yaptığımıza bak hele 😛

  4. Taam ya
    tübitak yeni bi açıklama yaptı, o zaman yoktu şimdi yaptı.
    Karıncaları elektrik süpürgesine çekmek çokta doğru olmayabilirmiş.

    bak bak şimdi de fetva kurulu diyo ki
    günahım şuna yazılsın diyenler derse desin herkesin sorumluluğu kendineymiş.

    hem ben de şimdi bi açıklama yapıyorum ki
    ben şaka yapmıştım.tıpkı komedi şakası filmindekiler gibi şaka.
    Allahım sen karıncaları öldürenleri affet süpaneke yareeppim işşalla dinimiz amin.

    not: Allam sen umre kulunu da affet bana günahlarını sallamaya çalıştı ama yine de affet dinimiz amin.
    hihihi

  5. :))))) hehehe

    Allah iyiliğini versin emi…seni zamane, sıkıştımı dönen fetva hocası seniii:)
    zavallı karıncalar bizim yüzümüzden güme gitcekler.ne kötüyüz..:)

    ya biliyosun meraklıyım..son günlerdeki enerjini neye borçluyuz?..hayır ramazana diycem sen gibi bir abur cubur düşkününe bilmiorum uzak bi ihtimal yani….:=)
    oohhh güzel oldu bu…ayraç intikamımı almış bulunuyorum.. 😛
    şükürler olsun yarebbiim

  6. hihihi
    enerjik mi?
    aksine umrecim gayet miskinim.
    hem konuyu kaynattma günahını da bana atma bi daa.
    günah bi kerem öle demek.(hoca dedi walla.)
    annem “camı kapat, sarkma” diyo sonra yine gel emi umre

Bir Cevap Yazın

