Uncategorized

Bir kısmı itiraftır

Sevgili okuyucum,

Ben bir kaç şey itiraf etmek istiyorum eğer vaktin varsa. Yani yoksa da edicem de sen bu itiraflardan mahrum kalmış olursun. Neyse konuya geçelim. Efendim Ramazan ayında daha net farkediyorum ki ben iflah olmaz bir pis boğazım. Nerde abur cubur bişeyler var benim market sepetimde baş köşeye kuruluyor. Yeni bir ürün mü çıkmış hiç tereddütsüz alır denerim. Niye? (soruyu sorduğunu varsayıp devam ediyorum) Ya o ürün yıllardır beklediğim bir lezzetse ve şimdi karşımdaki raftan bana bakıyorsa. Hep bu hayal ile tadına bakarım bazen bir fiyasko bazende hiç fena değil dedirtir ıvır zıvırlar.

İkinci bir itirafta ayakkabbı düşkünlüğüm ile ilgili. Eğer bir ayakkabıyı beğendiysem onu almadan rahat uyuyamıyorum. Aklım fikrim onda oluyor. Geçtiğimiz yaz ayında ayakkabı mağazalarının vitrinlerine bakmadan geçtim. Ama şimdi ihtiyaç üzerine ayakkabı almam gerekiyor. Nası heyecanlanıyorum anlatamam deli miyim neyim?

Bu pek bir itiraf sayılmaz sadece paylaşmak istedim. Dışardan bakınca (tabii bunu siz bilemezsiniz) pek tarzım gibi durmasada el nakışı işlere bayılıyorum. Özelliklede tel kırma işini çok beğeniyorum, geçtiğimiz günlerde ufak bir örtünün fiyatını sordum iki yüz ytl civarı dedi. İşte tam o anda okuyucum, tel kırma işini öğrenmeye karar verdim.

Bir kısmı itiraftır” için 5 yorum

  1. ayakkabıya ihtiyacın olduğundan eminmisin?belkide ihtiyacın olduğunu düşünmek istiyorsundur:)bazen ben öyle yapıyorumda…

Bir Cevap Yazın

