Uncategorized

Hafıza temizliği

Filmi seyret

Şarkıyı dinle

Diyalogları oku

yani bence yine de sen bilirsin okuyucum.

Hafıza temizliği” için 12 yorum

  1. walla seni bilmem ben yeni seyrettim
    ve bissürü filmim var seyredeceğim (:
    seni de bekleriz ev sinema seanslarımıza
    hizmette sınır yok
    wur patlasın çal oynasın o derece yani hihihihi

  2. umarım mubarek Ramazanda vurup patlattığınız yalnızca “mısır”dır =) çaldığınız ilahi kaseti, oynattığınız da tgrt evliya filmi CDleridir inş.

    şartlar böyleyse gelebilirim.

  3. heee doooru ya
    tabi tabi…patlayan mısır dı.
    hep tgrt nin verdiği Abdülkadir Geylani hazretlerine ait vcd yi seyretmeye niyet ediyoruz ama bi türlü sıra ona gelmiyo.
    sen gel onu seyredelim taam?

  4. Bişri hafi bizde yok gelirken getir bi zahmet (rahmetliyi değil de vcd sini tabi)

    Çikolatalı leblebi de mi çıkmış.
    Ben en son kuruyemiş camiasına soslu mısırın katıldığı günleri hatırlıyorum. Kendime bunu yakıştıramadım gündemi daha yakından takip için yarın eminönüne mısır çarşısına gidip piyasayı yakından takip edeceğimdir.
    (uzun lafın kısası çikolatalı leblebiyi hazır bil.)

    Gazozda da elimde cappucinolu cola turka var.
    sen seversin bilirim.
    hala seviyosundur umarım???

  5. =)
    çikolatalı leblebi, susam krokanlı leblebi =) ohoooo =) gerçi ben de bunları trabzon yolculuklarında çorumdan geçerken aldığmızdan biliyorum yani =)

    rampaların ustasıyım, kapuçinolu kolaturkanın hastasıyım =) ama bi kutu yetmez, içecek sınırsız, rahmetlinin cdsiyle kapındayım ona göre =)

Bir Cevap Yazın

