Cumartesi sevgisi

Cumartesi gününü, çocukluktan gelme bir alışkanlıkla sanırım çok seviyorum.

Hatta cumartesileri çalıştığım dönemlerdede seviyordum.

Şimdi bugün farkettim ki ben hala cumartesileri seviyorum.

Laf aramızda pazarları da hiç sevmem. Ee hazır konusu açılmışken diğer günlere olan duygularımdanda bahsedeyim de merakta kalmayın. Pazartesilerle aram fena sayılmaz oysa ki ismi sebdrom bunalım kelimeleri ile anılır. İşte bende yok öyle bişey. Salılarla ilgili ne desem boş varlığının ayrıca bir önemi olmadı benim için. Hee pardon, uni deyken kaldığımız evde nöbet günüm 3 yıl boyunca salıydı ve bu tamamen bir tesadüftü.  Çarşambalar ise benim için çarşamba pazarı ile özdeşleşmiştir. Bazı dönemler gitmesekte görmesekte o pazar bizim pazarımızdır. Şimdi bilmeyenler için ufak bir tarif vereyimde karışmasın fatih semtindekini seviyoruz. Perşembelerle ilgili diyecek lafım yok nötrüz ona karşı. Gelelim Cumaya. Cumayı da en az cumartesi kadar çok seviyoruz. Atladığım bir gün var mı, sanırım yok. Bir ara da aylardan bahsedeyim burdan bana bir iki post konusu çıkacak gibi…

Cumartesi sevgisi” üzerine 8 yorum

  1. bende pazar sabahlarını sevmiyorum…
    salı gününü seviyorum; ne haftanın başı ne sonu ne de ortası güzel bi gün yani…
    ömür gibi gençlik gibi daha çok zaman varmış gibi…

  2. en nefret ettigim zaman pazar sabahları geç kalkmamız gereken zamanda babamın alışkanlıgından dolayı erkenden dikilip bide agızlara layık bi sofra hazırlamak için ugraşıyoruz kim severki böyle durumu 🙂

    bide günü hiç önemli degil teyzemlerde kalmayı çok seviyorum ama sabah kalkmayı hiç : )

    demekki herkesin günlere karşı bi zıttı var : )

    bu arada çarşamba pazarı hepimiz için aynı önemi taşıyo sanırım : )

  3. cumartesi ve pazardan nefret ediyorum:) nefret ifadesi ayıp olmadı dimi.. napayım.. benim hiç cumartesi pazarım olmadı ki… belki özlemle dolu bir nefret… özel sektör 20 saat ders yükleyince nasıl bir tavır alırsın günlere… aslında günlerin bir suçu yok… nefretimi geri alıyorum…
    pazartesi tatil günüm… pazartesi iyidir… salı sendromu var bende de:)

  4. cumartesiler ayşegüllüdür diye sevilir bizde.
    kemal sunalın salako filminde günlerle ilgili bazı şeyler denirdi, hatta hepsi ezberimdedir de, onları burada zikretmeyeceğim =)

    ruzigâr: haftasonu çalışmaktan nefret etmiyorum ben =) istanbulda olsan sen de nefret etmessin =) gelsene 😉

    not: perşembeleri kurtlar vadisi günüdür, yıllardır böyledir. ha bir de sevgili selman’ın deyimiyle perşembeleri kurtuba gecesidir=

    http://kurtubadergisi.com/

  5. Dimple;
    kahvaltı iyidir,
    sen yaşlanınca çocuklarında sana hazırlayacak bak (:

    Ruzigar;
    Yok yok ayıp olmadı
    yani bu blogta nefret ayıp ifadelerden değil.(:
    Pazar günü çalıştığım dönemde öğlene dek “ben şimdi uyuyor olabilirdim” diye içimden geçerdi.

  6. günlerle ilgili içimden gelenleri bide ben yazayım.bakalım neler hissediyomuşum…
    pazartesi,yapamadıgım tatil günüm.evin tüm işleri beni bekler.ama nefret etmiyorum.en azından evimdeyim.
    salı günü tamamen sendrom günüm.neredeyse tüm kaslarım agrır ve işteyimdir.tek kelimeyle kabus.
    çarşamba, telaşla öglen arası çıkılan ve geç kalınmamaya çalışılan pazar günüdür.ama hep geç kalınır.
    perşembe,öglen arasında ev toparlama hafif temizlik günüdür.bu güne karşı nötürüm sanırım.
    cuma ise stres günüdür.korkulan günler gelmiştir.
    cumartesi ve pazar 20 saat ders günleridir.öglen arası ve tenefüs kavramının olmadıgı felaket günleri.
    sanırım ben en cok pazar gününün mesai bitiş saatlerini seviyorum.konuşmaya halim kalmasada artık herşey bitmiştir…

Bir Cevap Yazın

