Uncategorized

kısa kısa

* Genel Kurmay Başkanının bir koruması varmış. Ama bu koruması diğerleri gibi değilmiş, kırmızı ojeli tırnakları, topuklu ayakkabıları varmış. Ee diyeceksiniz şimdi ben de öyle dedim ee. Bu arada basınımızı burdan düzeltmek istiyorum; korumanın sarışın olduğu gibi bir genel kanaat var. Koruma sarışın falan değil hiç zorlamayın, biz ona kızıl diyoruz.

* Uzun süredir kaybettim diye hayıflandığım filmi buldum. Şimdi bu maddeyede ee dersen. ben bu ikinci ee de bir art niyet ararım. Öylesine söyledim,  sevincimi paylaşıyorum işte.

* Sevgili işverenim, her sene sözleşme yeniler ama bu kez işleri biraz daha zorlaştırmış.

* İyi bir insan olmaya çalışıyorum. şaka yapmıyorum, ciddiyim. Vapur iskelelerinde iftara çok az bir vakit kala bulunanlarınız varsa dikkatli olsunlar. Çünkü bir anda hayırlı iftarlar deyip size bir iftariyelik kutusu uzatabilirim. Korkmayın melek olmadım bir yardım kuruluşunun gönüllüsüyüm bu ramazan.  Eğer teşekkür etme nezaketinde bulunmazsanız kutuyu geri alabilirim. Yani lütfen benim sabrımı zorlamadan teşekkür edip yolunuza gidin.

(henüz bu kadar iyileşebildim ama umutluyuz benim için, tekamül süreci devam ediyor)

* Bize uzakta oturan bir tanıdık  iftara davet etti. Eviniz çok uzak dönemem o saatte ordan dedim. Biz seni bırakızrız dedi. “Allaaah” dedim içimden. “teşekkür ediyorum” dedim dışımdan. Okuyucu bu tepkimden yola çıkarak, aa hiç mi iftara davet edilmiyor deme sakın. Sadece hazırladıkları yemekleri biliyorum hepsi birbirinden süper oluyor. Özelliklede börekleri. Neyse ben acıktım. İftara hazırlık yapayım.

kısa kısa” için 2 yorum

  1. hım demek sende iftariyelik kutulardan dagıtıyosun.peki televizyona çıkma ihtimalinde varmı?
    niye mi sordum, galiba bi haber programında bununla ilgili röpörtalar vardı da.
    neyse bana slm yollamayı unutma cıkarsan:))

  2. Efendim biz Aysunla gizli kahramanlardanız,
    mal mülk şan şöhret için yapmıyoruz bu işi sadece sanatımızla gündeme gelmek istediğimizden kameralardan kaçıyoruz.
    Ben size blogumdan slm yollasam (:

Bir Cevap Yazın

