Öz-eleştiri 2

Birincisi tutunca bizde piyasanın talebini geri çevirmemek adına ikinci bölümü yazmaya karar verdik.

1. Bazı konularda arkadaş sözü çok dinler oldum. Noluyor ya Allah bana akıl fikir vermiş. Bugüne kadar kendi aklımın ne zararını gördüm.

2. Yemin ettiysen adam gibi yeminine sadık kal. Sonra böyle dalga konusu olursun hanımefendi.

3. Her konuda iyi olamayacağını kabul etmeli insan. Bilmediğin beceremediğin konulara bilirmiş gibi girişmeyeceksin.  (Bu madde tamamaen başkalarına kulak asmamakla halledilebilecek bişey.)

4. Şimdi bu maddeye eleştiri yazmak istemiyorum. Yani kendimi o kadar da ezemem. Seviyorum ben kendimi bütün hatalarıma rağmen. Önemli olan hatadan dönebilmek değil mi? öyle öyle.  Ben dönüyorum 😉

Reklamlar

Öz-eleştiri 2” üzerine 4 yorum

  1. ilk eleştiriyi okuyunca şaşırmadım desem yalan olur hatta şok oldum : )
    dedimki ikinciyide okuyup yorumu öyle yapıyım
    iyikide öyle yapmışım : )

    çünkü ben sizin kendini az eleştiren kendini seven yaptıklarını “yapıyosam bi bildigim var” deyip pişman olmayan
    bi insan olarak tanıdım hatta hayatta karşıma nadir çıkan,
    kendini seven insanlardan birisiniz… (bazen yadırgasamda ben en güzeli böylesi 😉 )

    ayrıca oruç sıkıyo sanırım aynı çemkirme durumu bendede mevcut kendimi ukalalıgımın zirvesinde hissediyorum sanırım benim durum sizinkinden daha fena : )

  2. 2. ve 3. maddeLere kesinLikLe katıLıyorum özeLLikLe 3 ..

    ben ne oLuyorsam artık her bi cacıga girişiyom..sonra reziL rüsfa…bundan sonra biLdiğim işi yapıp biLdiğim şey üzerine konuscam…aman eksik kaLsın diğerLeri …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s