öz- eleştiri

* Sağa sola çemkiren bir yaratığa döndüm yine. Bu hallerimi sevmiyorum. Hem de oruçluyum güya. Yani daha sabırlı hoşgörülü olmam gerekirken aksine sanki istediğine istediğini söyleyebilirsin gibi bir ruhsata sahipmiş moduna giriyorum.

* İki sene evvel, her gün muhakkak mesnevi okurdum. Şimdi kitaplıktaki yerini hatırlamıyorum. Daha sık okumalıyım hatta çevirisine başlamalıyım bir an evvel.

* Oku yerine ikra diyen bir saftriğim ben. Geçende böyle bi pot kırdım. Sanırsın hergün kuran-ı kerim elimde. Utanıyorum ya üff.

* Rüyamda önce azarladın sonra sarıldın sen nasıl bişeysin ya. Ben seni unutamayacak mıyım?

* Okuyucu ekrana öyle saf saf bakma lütfen bu da böyle bir içimi döktüğüm birşey oldu işte.

Bi daha olmaz söz.

Reklamlar

öz- eleştiri” üzerine 5 yorum

  1. devamını bekleriz ayşegül:)çemkirmek kelimesini sana hiç yakıştıramadım ya zoruma gitti kendine öyle söylemen.başka bişey bulsak oraya?

  2. Arkadaşlarım arasındaki farka bakalım;

    1 numaralı yorumda gördüğümüz kişi gerçekçi bir arkadaş.

    2 numaralı arkadaş ise merhametli sevgi dolu, daha önemlisi beni özlemiş bi arkadaş.

    Diğeri ile henüz görüştüğümüzden öyle atıp tutuyor. Onu bensiz bırakıcam çemkireyim diye yalvarana kadar. nihhahaha

    Bir “yorumdan insan çözümle” programının daha sonuna geldik sevgili okuyucu.
    Sen sen ol öyle hemen oltaya gelme.

  3. -senin rüyandakini merak ettik belli etmiyoruz da sen benim rüyamda ne arıyordun ayşegül:) aa ayşegül dedim sen ne yapıyorsun burada biz tatile gitmiştik olamayacak iş 😉
    -iqra dedin de rüyamda da hafız mıydın neydin yanında bi hocan vardı türkçe gibi konuşmuyordu 🙂
    -senin millete çemkirdiğini düşünemeyen bi yorumcuyum ben, ne dersin benim için?
    (son yorum sahibi benim yeni bi arkadaşım da:)

  4. “Hafız ” mı?
    Rüyada bile olsa böyle bir ünvana yaklaşmak süper bir duyguymuş.
    “Hocam türkçe konuşmuyordu”,
    zaten hocalarımı susturucam artık 🙂

    ee şey biz zaten şaka yaptık canım ne çemkirmesi evlerden ırak olsun öleleri (:
    çemkiren ben değil başkası başkası (;

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s