Uncategorized

koş Ayşegül koş

Sizi bilmem, ben koşmaya karar verdim.

koş Ayşegül koş” için 7 yorum

  1. ben her sabah kalktıgımda koşmayı planlıyorum
    ama her gece yatarkende yürümeyi daha yeni ögrendigimi fark ediyorum..
    inanılmaz koyuyo bu bana hiç bir şeyi zamanında yapamıyorum herşey üst üste biniyo
    sonuç yapılması gereken bir sürü iş ve daralan zaman..

    koşmayı başarabildiginiz için tebrik ederim sizi..

  2. Çok felsefi mi yazmışsın bana mı öyle geldi. 😉

    Geçen sene büyükşehirin maratonuna katılmıştım, müthiş eğlenmiştim, hatta bir de madalya verdiler.

    Bak şimdi tam karşımda asılı duruyor sanırsın olimpiyatlardan almışım.

  3. inanın felsefi degil,
    tamamıyla gerçek…
    hele biran önce bitirmek isteyipte yarım bıraktıgım işler dügüm dügüm olmuş durumda .. (birde yapmak isteyite yapmadıklarımı düşünün )

    bknz: ing kitabım ve osmanlıca kitabım (henüz tamamlanamadılar)

    neden :tamamlamadıgım için..

  4. olur zaman zaman böyle durumlar
    en azından bu durumu dert ediyosun bu bile düzelme yolunda bir adımdır.

    al işte şimdi de ben psikologlar gibi motive edici konuşmaya başladım. 😉

  5. koşmuyoruz hep yürüyoruz

    süperşin biliyosun di mi
    zekanıza ve zatınızın her daim hayranıyım
    bi de beni kızdırmayınız şinirimi zıplatmayınız azizim olur mu 😉

Bir Cevap Yazın

