Uncategorized

İkaz veya rica veya tehdit

Sevgili okuyucum,

Biliyorum varsın, yani istatistikler bunu gösteriyor. Yani ordan burdan rastlantı sonucu bile yolun düşmüşse bile bişey yazmadan gidersen bu nasıl okuyuculuktur. Ben havaya mı konuşuyorum burda. Merhaba de selam de yani varım de işte. Şimdi “bana ne ben demem çekinirim” diyosan, Allah seni bildiği gibi yapsın ne diyim.

Aslında çok kıskandığım bi blog var. Ve bu kıytırık bloga gelen giden yorum yapıyor, hasetimden çatlamak üzereyim bir iki haftadır. Bu iş böyle olmayacak dedim ve izzet-i nefsimi, gururumu ayaklar altına alıp bu yazıyı yazmak zorunda kaldım. Ben bunu yaptıysam sen de sana düşeni yap.  Yazdıklarımı okumayı, şarkılarımı dinlemeyi biliyosun. Şimdi efendi gibi yorumunu yaz ve okuyucu olmanın hakkını ver hadi.

Sevgiler

Serefraz

İkaz veya rica veya tehdit” için 19 yorum

  1. İşin tehdit kısmını yazmayı unutmuşum,
    kapatırım blogu dolaşırsın öyle nette boş boş.
    Bak okuyucum dialogumuzu niye böyle bir seviyeye getiriyosun arada yaz bişeyler beni elalemin blogunu kıskanmak zorunda bırakma.Çok mu zor değil bence.hadi : )

  2. şey ben yani bendeniz de sizi sıkı takip edenlerdenim…uzun aralıklı yorumlar yaptığımı farkedip ( tehdidi göz önünde bulundurarak :)) )ben de burdayım demek istedim…
    kısacası ayşegülcüm çoook güldüm ne güzel bi post olmuş…

  3. sevgili yazıcı,
    okuyuculuk müessesesi şeref onur haysiyet gibi kavramları abartıyla taşır. dolayısıyle tehdittir, kapıyı çarpar giderimdir, sizi iplememdir, gibi cümleler bizi sinirlendirir. içe kapanık olanlarımızı daha da içe kapar ve tek kelam etmeyiz, benim gibi olanlarımız ise seni dağa kaçsan da bulurlar, canına okurlar ve gerçek bi “okuyucu” olurlaarr =P ona göreeee

    not: kıytırık kıro blogları mı kıskanıyosun =) bensizlik sana yaramıyooooooor =P

  4. kibarca tehtit ve beddua he..amanın evlerden ırak 🙂

    kimmiş bu kıytırık blog :)) bizde arada ziyaret edelim kambersiz düğün olur mu? biliyorum söylemiyceksin ama sana gıcık değil mi sordum işte.hıh kıskanç ayşegül.. 🙂

    bide şeyi merak ettim.madem kıytırık senin ne işin var her gün orda heee 8)

    ee bizde bu durumda azıcık meraklı olduk galiba :/

  5. Aa Aysun hoca da gelmiş,
    buyrun buyrun ; )
    Hayır ya kimse içine kapanmasın sadece bi kere ses versin.
    mesela uzun süredir Northridge California dan düzenli olarak ziyaret eden bir okuyucu var.
    Büyük ihtimal rss ile takip ediyor merak ediyorum işte kimdir blogu var mıdır…
    bi tanede suudi arabistandan var takipçim.
    Muğla,sivas,izmirden ziyaret edenler var.
    Merak işte kim bunlar ya.

    “Kıytırık” hırsım ve kıskançlığım gereği kullandığım bir ifade yani aslında kıytırık değil kıro hiç değil. : )

  6. Heh Umrede teşrif etmiş ne güzel. : )

    Tabii ki söylemiycem bir de onun ellerimle reklamını yapamam.

    Dayanamıyorum işte zaafım galiba,
    ama beni tebrik edebilirsiniz hiç yorum yapmadım henüz. 😉

  7. Hayıııır ben monolog istemiyorum.
    dialog kurun benimle.
    çevremdeki herkes sanırım “Ayşegülü yalnızlaştırma anlaşması” diye bir pakt imzaladı.
    Seninle konuşamayız seni yalnızlığa hazırlıyoruz der gibisiniz.
    🙂

  8. yalnız deilsin Ayşegül yalnız deilsin, “Ayşegül arkadaşlarıyla parkta” 😉 ya da işte yalnızsın,yalnız bırakanlar kadar…
    boş ver

  9. aa böyle bir film vardı di mi “Yalnız değilsiniz”

    “Ayşegül temizlik yapıyor” ; ) ve
    şu şarkıyı dinliyor du bakiim ne diyor.

    yalnız kaldıysan kalkıp pencerenden bir bak
    güneş açmış mı yağmur düşmüş mü

    dön bak dünyaya

    herkes gitmişse, sakince arkanı dön bi bak
    dostun kalmış mı 😉

  10. :)) sağıma bakıyorum, soluma bakıyorum herkes aynı dertten muzdarip anlaşılan:)

    ama işte.. lafa nereden gireceğini kestiremiyor insan sanırım:)

    e hani nerde kaldı kahvem?

  11. Aa çilekte gelmiş, hoşgelmiş,

    kahve mi istemiş hemen yanına browni kekte verilebilirmiş eğer isterse 😉

    Çilekcim sana yorum yapayım istedim ancak blogumun adresi ile yapma imkanım olmadığından vazgeçtim, ayarlarını bi kontrol etsen hı?
    sonra biz mahalleli olarak sana çat kapı ziyarete geliriz artık merak etme 🙂

Bir Cevap Yazın

