nası bi gün bugün

* Canım tikiler gibi konuşmak istiyor belki.

Şaka şaka istemiyo, gönül rahatlığı ile okumaya devam edebilirsiniz.

* Ben meğer ne güzel beddualar uydurabiliyormuşum, komik olasım var belki de.

Benden söylemesi bu tiki olmamdan bile vahimdir. Komik olmaya da çalışmıycam herkes rahat olsun.

* Bugün ikindi namazında Yeni cami ‘de sandalyeye oturarak namaz kılan teyze, eğer bu blogu okuyorsa bir şey itiraf edesim var belki de.

Bakın eğer aranızda “o teyze” yoksa lütfen bu yazdıklarımı ciddiye almayın şaka çünkü.

Şimdi teyzecim sen kıyamdayken arkandaki sandalyeye oturarak namazın tahiyyat kısmını atlattığını hiç düşünmedim. Sadece niyetim bir an evvel camiden çıkmaktı. Yani o yüzden altındaki sandalyeyi çekmeye çalıştım. Beni affedebilecek misin? Affettin kabul edip rahat uyuycam.

*Unutkanlaşıyorum belki de.

Ketçap şişesinin kapağını açıp (sonra bunu unutup) akrobatik hareketlerle havaya ismimi yazmaya çalışıyorum. Allahtan karşımda oturan şahıs cin gibi, hemen durduruyo bu şovu.

*Belki de saçmalayasım var, dediğim gibi blog benim. Bu postta günün saçmalama şeysi olsun.

*Şimdi bloglarda moda bu yadırgamayın lütfen küçüklüğünüzü yayınlıyosunuz.

Gerçi ben geçen yazda yayınlamıştım ama özendim işte.

Bir Cevap Yazın

