Uncategorized

Ben dün

Ben dün;

* Terfisine çocuk gibi sevinen, gülen bir adam gördüm.

* Çok uzun bir yol yürüdüm, çok kısa gibi geldi.

* Fırat’ın kulaklarını çınlattım.

* Dinlemeyi istedim ama konuştum.

* Bütün kestirme yolları bilerek ıskaladım.

* Öyle işte.

Ben dün” için 8 yorum

  1. ben dün, uzun gibi görünen çok uzun bir yol yürüdüm,
    neyse ki ev beni ıskalamadı: )
    ıskalayacak enerjiye sahip aktif insan bize de gel yarın birlikte yerleri ıskalamadan silelim:)konuşursan dinlerizde biz fesayla;)

  2. 🙂 fesa deil benimki bile duruyor,düşünün serefraz hanım… O nedir öyle?o nedir,aynı anda kaç anı anlatabilme yeteneği var amcada…
    hem biz ev taşıyoruz, sizi davet etmeyelim kıyamayız:)
    fethi paşa bizi baya bekleyecek gibi anlayacağın 😉
    özlemeli

  3. sanırım sizin bu kitap okuma isteginiz buulaşıcı bi şekilde yayılıyo hocam : )
    süper bi hastalık olmalı : )
    tebrik ederim sizi hem okutup hemde takibi elden bırakmadıgınız için : )

Bir Cevap Yazın

