Uncategorized

mesaj kaygısı

* İsimsiz kandil mesajı almaktan nefret ediyorum demişmiydim.

Bi zahmet sonuna isminizi ekleyin. Kimsiniz diye sormaya utanıyorum işte.

Örnek;

msj 1–Kandiliniz mübarek olsun

msj2 — Sizinde. isim neydi?

msj3 –Mert

msj4 — Sonuna ismini yaz, nerden anlıycam sen olduğunu. Kaydediyorum numara seninse.

msj5 — Kaydet.

Bi çocuk ancak bu kadar düz olur.

* Adalarda çok eğleniyorum demiş miydim. Demediysem şimdi diyorum çok eğleniyorum, çok gülüyorum.

Bu kez at arabasına çarpmadım.

*Bu arada mesaj yollayamıyorum genelde, burdan herkesin kandilini tebrik ediyorum.

mesaj kaygısı” için 3 yorum

  1. bende sizinkini : )
    kandiliniz mübarek olsun : )
    bu dert herkes de var ve böyle msj yollayanların çogu düz insan : )

    ayrıca adaları bende severim
    ama bu yaz gitmek nasip olmadı : ( ayrıca sorunsuz geçmesinede çok sevindim iyi eğlenceler hocam : )

Bir Cevap Yazın

