Uncategorized

Dinle Oscar

Sevgili Oscar (Oskır),

Kitabını okurken, peyderpey sana yazdığım mektuba satırlar ekliyorum. Mektubu bitirmem kitabını bitirmemle eş zamanlı olacak gibi. Ve ben o kitabın son 17 sayfasını yaklaşık üç aydır okumuyorum. Neyse bunları boşverelim.

Dinle, bugün yolda yürürken yanımdan geçen bir takside yıllar evvel dinlediğim bir sezen şarkısını Tarkan’ dan duydum. Şimdi de onu dinliyorum. Bir zamanlar Tarkan’ı çok severdim, aslında hala severim de, “kıvırması” bizi ailecek derinden sarsıyor. Yani bi tek ben böyle düşünmüyorum geçenlerde Ali abimde aynı şeyi söyledi. Hep şu blogta Tarkan dan bahsetmeyi istemiştim kısmet işte, sana yazacağım blog-mektuba denk geldi.

Mektubuma son verirken, şunu söylemek istiyorum De Profundis’ i okurken beni duygulandırdın. Bişeyler yaz okuyalım desem mümkünü yok biliyorum. Öyleyse havaya savurmayıp kağıda geçirdiğin cümlelerinle iktifa etmek düşüyor bana.

Sevgiler

Serefraz

Dinle Oscar” için 19 yorum

  1. Sevgili Serefraz,

    Çok samimi oldu farkıdayım ama sayın diye başlamakta fazla ciddiyet kesbediyor. Blogunuzu, mektuplarınızı okumaktan, şarkılarınızı dinlemekten ailecek mutlu oluyoruz. Blogcular bir yerlerde toplanıp tanışıp görüşmüyor mu?

  2. Dimple;
    buluştuğumuz doğru da
    gün aşırı kısmı bir kaç arkadaş için geçerli.

    Ama bi gün bütün blog mahallesi pikniğe gitsek,
    şöyle ızgaralar yapılsa
    salıncaklar kurulsa
    ip atlayıp
    top oynasak.

  3. Uludağ teklifini hemen kabul ediyorum ancak şu otellerin orda olan ve ismi teleferik değil de başka bişey olan insanın ayaklarının boşlukta sallandığı sisteme binecekmiyiz.
    (en son uni deyken binmiştim)

  4. i love sebastian melmoth very much.
    de profundis kadar acıklı bir mektup okumadım.insan öyle uzun bir mektup almak ister evet, o kadar değerli olabilmek. ama içindeki sitemler ve edebi dokundurmalar – fakat yine de sevgiyle sarmalanmıştılar yazık- bana beni hatırlatıyor ayşegül. daha da dokunuyor.

    tarkan dinlemek kâr etmiyor, o bile diyor ki: bu aralar efkarım var =)

    blog piknikçileri sizi gidi =) dağa çıkalım teklifini kabul ediyorum. evet evet.

  5. kitapla ilgili yorum yazacaktım… dostluk havasını bozmayayım:
    De Profundis: derinlerden demekti… mektup olduğuna göre içten, yürekten olabilir mi…

  6. sevgili oscarcığımın sevgili dostuna yazdığı mektuplara verdiği ad.
    ben profundis’in mektuplar demek olduğunu zannediyordum. derinlerden miymiş? mmm, emin olmalısın ki sevgili ruzigar, derin bi mektup bu, gönderilen kişi sanırım okuyamadı bunu. pislik. okusa da anlamazdı. gıcık.

  7. ruzigar;

    “Derinliklerden; acı ıstırap çığlığı” demek(miş).
    Eski Ahit’teki bir kısımda geçer(miş).
    Cenaze törenlerinde söylenen ilahilerde bu isimle anılır(mış).

    yani bu durumda evet “içten yürekten” e bağlayabiliriz pekala.

    ziyaretiniz, yorumunuz bizi mutlu etti.
    yine bekleriz.

  8. bu ne oscırcılık bu ne… şu kitapları bir de bitirebilsen neler olacak demek;)bir dee bizi de mahrum etme bu mektuplardan al gel fethipaşa’ya da tahlil edelim:)(elif bacı:)

  9. şimdi onu okuyorum ya
    bi samimiyet bi samimiyet sorma
    geçer gönlüm yakında oskırdan.

    Mektupların edebi değeri olsa büyük bir zevkle getirirdim.
    hatta havamı da atardım ama yok öle bişi.

    Fethi paşa hey gidi hey özledim be, bitsin bu tatil.

    Elif bacı yine gel hep gel olur mu ; )

Bir Cevap Yazın

