Uncategorized

alış-veriş

Benim gibi uyku ile arası iyi olmayanlara yarasa fincan takımı

Sıcak su torbasını yenilemeyi düşünenlere, ben balıkçı yaka kazak giymiş olanı tercih ediyorum.

Kırmızı veya mavi takım benim geri kalanlardan tercih edebilirsiniz.

Şimdi ben hangisi benim tarif edeyimde sonra “yok o benimdi, önce ben seçtim” gibi bir tartışmaya mahal vermeyelim. Tarif ediyorum üst sırada sağdan birinci benim, bir de alt sıradan soldan ikinci kurdeleli olan benim.

Lütfen seçimlerim arasında bir uyum, ahenk aramayın, zira sanal ortamda size sunulanlardan seçmek zorundasınız. Bir sonra ki postumuzda da belki nerde ne yenir gibi soruların cevapları ile aranıza dönerim.

*İnsan kitap okumamak için böyle postlar bile hazırlayabiliyormuş. Ama yarına kitap bitecek kaçış yok.

alış-veriş” için 7 yorum

  1. ooooff fincanlara bayıldım kahveden nefret eden biri olarak ben çay için kullanabilirim zira bende çay delisiyimdir 🙂
    ayrıca önce ben geldim yeşilde benim 🙂

  2. östrojen hormonu kadın beynine hücum etmeye başladığında kadınlar kendilerini alışveriş merkezlerinde buluyorlarmış. bir de arkadaşlarıyla saatlerce telefonda konuşuyorlarmış.
    ben her iki gruba da dahilim. sanırım daha çok birinci söylediğim önplanda oluyor.

    sıcak su torbalarının civcivli olanı çok şekermiş. sıkıntılı zamanlarda çok işe yarayan bir şey. özellikle de soğuk yerlerde yaşıyorsanız.
    kahvaltı takımlarından turkuaz ve yeşil olanı da ilgimi çekti.

    alışveriş isteğimizi tetikleyecek bir post olmuş. ama bu aralar nefsime engel olup istiflediğim kitaplarımı okumalıyım. zor ama zor olanı seçmek gerek. 🙂

  3. işi hormonlara veya bunalımlara bağlamaya gerek yok benim için konu ayakkabı veya kitapsa paraya hiç acımadan veririm.

    Elektroniğede dayanamam ama verdiğim para sonra içime oturuyor.

    bu arada beğendiğiniz ürünleri evinize postalıyoruz ırmak hanım siz de güle güle kullanın. : )

Bir Cevap Yazın

