çok yakında

Benim bu blog var ya bu blog ne menem bişeyse ondan sonra açtığım ve işlettiğim hiç bir blog onun namına eremedi. İnsan kendi blogunu kıskanır mı? ben onu bile yaptım. Ve işte geri geldim.

çok yakında” üzerine 11 yorum

  1. hoşgeldiniz…
    bence geç bile kaldınız ben bile her gün bi kere ugruyorum ne var ne yok diye 🙂
    yeni şeyler görmek sizinle beraber süper olucak emin olun..

  2. hocam, şerefraz yine makul bi yanlışlık.
    serefnaz
    şerefnaz
    bi keresinde de şehrazat diyen olmuştu.

    ***
    evet döndük bakalım
    şimdi ne kadar dayanıcm merak ediyorum

  3. ayşegüüül hoşgeldiiin 🙂
    bende kaç gündür diğer tarafa göz atıyorum bi haraketlilik yok meğer dostumuz yön değiştirmiş…

Bir Cevap Yazın

