seneyi devrettik nefessiz, sensiz

Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın

Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım

Ben hala senin
Dizlerinde

Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutup dost oluruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız

Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşlarının altında
Her yeni güne sevgiyle başlarsın
Annem sen benim yanıma kalansın

seneyi devrettik nefessiz, sensiz” üzerine 14 yorum

  1. seni göremedim diye bu bahar
    içimde bin türlü isyanlar yatar
    durnalrın gökyüzünü sevdiği kadar
    seni sevdiğimin farkında mısın?

    H. Şahballı ya ait dizeler geldi aklıma.

    Hayırla, hayırda kalın!

  2. Çok güzel bir şiirdir “Farkında mısın?”

    Bende öğrencilerime ezberlemelerini tavsiye ederim. Ama şiir Yavuz Bülent Bakiler’e aittir.

    selam ve dua ile…

  3. ahimsa;
    Fırsat bulsam fotoğraf çekicem ama sanırım yaz ve bahar dönemindeki gibi olmayacak fotoğraf çekimleri. Ben seninkileri ilgili ile takip ediyorum. Aslında bu şarkı sözü
    bende arada sertabın klibini seyretmek için senin tramvaya geliyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

