zirvede bırakmak :)

Meydanı yeni gelenlere bırakmak lazım.

Eyvallah…

zirvede bırakmak :)” üzerine 28 yorum

  1. daha ziyaretçi hesabının kesilmesine iki saat var ziyaretçi sayım 350 ye yaklaştı bugün.

    ya cidden kendimi futbol hayatının zirvesinde jübile yapan futbolcular gibi hissettim.

    veya şu padişahlığı elleriyle oğluna veren II.muratın hafifliğini duyuyorum diyelim.

    Kendimi tebrik ediyorum walla 🙂

  2. 350 ziyaret ve daha gün dolmadı diyorsunuz. heyhat! gel gör ki, blogu kapatıyorum demenizin üzerinden kaç saat geçmiş olmasına rağmen konuyla ilgili sadece iki yorum var ve biri “maşallah” şeklinde. ironi bu olsa gerek.
    herneyse, şahsım adına blogunuzdan herzaman büyük keyif aldım. yazdıklarınızda “bilgi buzdağınızın” sadece üst kısmını görebildik, nezaketinizi ve inceliğini hissettik. kararınıza saygı duyuyorum ama okumaya devam etmeyi de arzu ederiz.
    selamlar

  3. slm
    sanırsam şaka değil.bugün mahmut hüdai hazretlerine ziyerete gitmiştik.bir çokşey için dua ettik.daha önceden haberim olsaydı kapanmaması içinde dua ederdim 🙂
    hayırlısı olsun……….

  4. efsun;
    yok yaf ben kimseye küsemem 🙂
    hatta saolsun;
    bir sürü arkadaş edinmeme vesile oldu.
    Allah razı olsun wordpress’ten ne diyelim 🙂

  5. Selamlar Ayşegül,

    Bu ne şimdi kardeşim yaa. Bu taife-i nisayı anlamak biz erkek milletine nasip olamayacak herhalde. Biz kapatıyoruz derken kıyameti koparanlar tek tek mahalleyi bırakıyor. Hayir sıkıldıysan konseptini değiştir, vaktini alıyorsa günde en fazla post yayınlama rekor denemelerini benim gibi gerekirse bırakmamak için haftada bire düşür ama bırakma kardeşim. (Bu arada hergün post yayınlamadanda çok ziyaret alınabildiğini bende şaşırarak Akademide gözlemliyorum )Biz yola sizinle çıktık ve sizsiz devam etmek istemiyoruz. Bloglar arasında ciddiyetime nefes aldırdığım tek blok burasıydı. Olmadı farklı bir isimde devam et canım dimi. Her neyse Ayşegül gibi özgür ruhun çağımız temsilcilerinden bir Türk evladımız için kıymeti var mıdır arzu ve isteklerimizin bilinmez ama biz varlığınızdan duyduğumuz memnuniyeti ifade etmek isteriz efendim. İnşallah aldığın karar en hayırlısı olur hakkında.

    Allah A emanet ol dost, inşallah burada başlayan dostluk dualarda sürer…(Aman bizi Akademide yalnız bırakma)

  6. akademim;

    Efendim şöyle her hareketi cinsiyetle değerlendirmeyiniz
    zaten cinlerim tepemde iyice ifrit olmayayım …

    Blogu kapattım ama sanki kapattığımı anlamış gibi -hayatım- bir renkli geçiyor, bir keyifli geçiyor, son iki gündür.

    Elim kaç kere post hazırlamaya gitti; hatta bazılarını hazırladım bile,
    ama
    –dur Ayşegül
    dedim iyice kabak tadı verdi birşeyden de vazgeç hayatında.
    Yani şöyle söyliim bir eşşeklik ettim geri dönüşü yok artık.

    elbette ki denilen her söz bir kıymet ifade ediyor bizim için, haddi aşmadığı müddetçe,
    hadi aşanlara cvb falan yok zaten buralarda.

    Gelelim yeni bir yerde yazıp yazmayacağıma,
    benim gibi her daim söyleyecek sözü, anlatacak hatıraları olan birisi için uzun süren bir sessizlik zor gibi gözüküyor, bakalım kısmet.

    Sizler de Allah a emanetsiniz

  7. aschiyamagi;

    efendim blogumu kapatmam aslında sizin açınızdan hayırlı oldu
    yayınladığım süper tariflerimden dolayı sizin blogunuzu ziyaret eden pek olmazdı.
    benim blogun gölgesinde bir blog olmaktan kurtuldunuz

    Şaka bir yana takibinizdeyim efendim.

    not:kısa süre içinde bir yemek blogu ile karşınıza çıkabilirim söyliim 🙂

  8. simeranya;

    İnsanın birşeylerden vazgeçmesi (hele benim gibi fotoğraf makinasından, kalemine,ayakkabısından , fincanına kadar cansız varlıklara bile bağlanan biri için)zor.

    Ama vazgeçmekte hafifletici ve güzelmiş.

    ve sanırım kendime daha bir sahibim.

    eyvallah

  9. Serefraz hanım,
    Posttaki yorumlara cevaplarınızı izliyorum da sanki bir pismanlık var gibi. sanki kararınızdan dönmek istiyorsunuz da milyonlardan çekiniyor gibisiniz.
    Bence gelin inat etmeyin “pişman oldum ben” “devam etmek istiyorum” deyin.
    hatadan dönmek gerekir kimi zaman değil mi ?

  10. sesimi duyan varmı????????
    ne kötü bi hissiyat bu ya.yıllarca mutlu mutlu yaşanılıpta sonra terkedilen bi eve geri gelip kimseyi bulamamak gibi.her bir anı insana başka bi elem verir ya…yaşadığın mutlu anlardan pişman olursun nerdeyse!
    burada bizi sevgiyle karşılayan bi ayşegül vardı.bu sıradanlaşmış hayatın bazı anlarında kaçıpta nefes aldığımız mekanımız vardı.kızsa bile samimiyeti hissedilen ayşegül.nerde şimdi hani…?
    o küçük mutlu anlarımı çok gördün bize acaba?yoksa bizdenmi sıkıldın?
    hergün buraya gelip geri dönüp dönmediğine bakıyodum bi ümitle.ama artık gelmicem.anılarda iyi bişey olarak kalsın.hüzne gerek yok.di mi??????????

  11. songül;
    Özlenmek süper bir duyguymuş ya

    Şu arayı uzatsamda bu duygunun tadını mı çıkarsam 🙂

    Bi blog üzerinde çalışıyorum ama onun hazırlanmasına daha var songül.

    Daha doğrusu başımı kaşıyacak vaktim yok desem yeridir.
    Evi otel gibi kullanıyorum ya. Yakında bizimkiler beni eve almayacak, korkuyorum.
    Ama herşey yolunda bu aralar bu yoğunluğa ihtiyacım var.

    yine demeden edemeyeceğim;
    felaket birikti yazacaklarım, bir yemek kursu maceralarım var dinlemen lazım,
    bu hafta buna ingilizce kursuda eklendi hani seninde ist. dayken gittiğin kurs.

    Bir de ingilizce kursundaki yabancı hocamız var ki dillere destan bir kişilik 🙂

    Fotoğraflarda birikti aslında.

    Bu hafta sonu da izin aldım (sanki çok önemliymiş gibi) avrasya maratonunda koşmak ve köprüden fotoğraf çekmek için.

    that’s all. 🙂

Bir Cevap Yazın

