biber sarması

_mg_4466.JPG

*ya öyle başlığa bakıp bir süre düşünürsünüz işte

acaba yanlışlıkla mı sarma yazdı diye.

Uykuluyum ama gayet bilinçli bir şekilde biber sarması yazdım.

Neyse efendim uzatmadan tarifimi verip bu gece ki post yükünüde üzerimden atayım diyorum.

Şimdi haşlanmış ve kesilmiş olan kırmızı biberlerin içine beyaz peynir ve istediğiniz baharatları ekliyorsunuz. Daha sonrada bunları sarıyorsunuz ve yeşil soğan sapları ile bağlıyorsunuz. dik bir şekilde tabağa yerleştirip üst kısımlarına cevizle kapatıyorsunuz.

Afiyet olsun…

Not:soğan saplarının yumuşaması için üzerine sıcak su dökmekte fayda var.

biber sarması” üzerine 18 yorum

  1. Ayy şimdi anladım misilleme işini :)) ellerinize sağlık ama bu haksızlık benim makinem bu kadar iyi çekmiyor bloğa koyduğum fotoğrafı bile onlarca çektiğim resim arasından seçtim en kısa zamanda iyi bir canon alacağım inş.
    walla bende hazırlayıp aynı bu tarifden yayınlamayı düşünüyordum benden önce davrandınız.:))

    Çok sevgili teknik danışmanım burada url boşluğu filan göremiyorum zaten yukarıda aschiyamaği olarak giriş yapıldı yazıyor yani tanıyor beni, ama link olmuyor işte ben en iyisi linkimi kendim yazayım
    http://aschiyamagi.wordpress.com/
    sevgiler hayırlı geceler…..

  2. Bazı değişikliklikler yaptım profil bölümünde bakalım çıkacak mı linkim deneme bir iki bu arada istatistik bölümüne bayıldım süper sürekli takipte ……

  3. slm
    görüntü süper çok güzel göküyor.tek sorun içindeki peynir. peynir yerine zeytinyağlı iç harcını koysak daha güzel olmazmı?üstüne yine ceviz konulabilinir.peynirli iç harcını salatalıkda değerlendire biliriz.şöyleki salatalıkları ikiye kesin kabak dolması gibi içini çıkartıp peynirli harçla dolduruyorsunuz değişik güzel bir tat oluyor

Bir Cevap Yazın

