Günlük gibi

orjinal

Aklıma şöyle bir fikir geldi.

Her gün bloga bir hatta çoğu zaman bir kaç post ekliyorum.

Çok vaktimi alıyor mu? — hayır

Keyif alıyor muyum? –evet

Ama bir farklılık olsun diye.

Her gün iki üç tane ekleyeceğime,

her gün iki üç post u silsem nasıl olur acaba?

orjinal” için 5 yorum

  1. Selamlar Ayşegül,

    Ben yazıyı okuyunca tam ayy yapma, yada bari ben sevdiklerimi kaydediyim gibi cümleler kurarken aklımdan Emrenin yorumunu okuyunca pes dedim yani. Bu arkadaşın zekasıyla baş etmek zor. İyisi mi başka orjinallikler bulmak lazım 🙂

    Tüm dostlara trajı yüksek Serefraz aracılığı ile çağrı: Kemal’in yarın Türkiye saatiyle 16.30 da dönem ortası son final sınavı vardır ve durumu gayet kritiktir. Allah rızası için eller açıla ve bu garibe bir dua edile, söz ben bu minnetin altında kalmam. Artık Fetih mi okuna yoksa Yasinden mi imdat eylene ona dotların ali himmetleri karar versin . Allah ‘a emanet olunuz efendim….

  2. kemal;
    orjinal fikirden bol ne var.

    *Bi saniye benim tirajımın yüksek olduğunu nerden çıkarıyorsunuz.
    Ki varsayalım öyle; o zaman blogumu ilan panosu gibi kullanma hakkınız nerden geliyor…
    Şurdan üç kuruş kazanmıyoruz bi de üzerimizden reklam yapılıyor.

Bir Cevap Yazın

