rapor #

–İstiklal’de yürümeyeli epey olmuş, daha geniş bir zamanda tekrar gidilecek.

–Mustafa Amca’nın yerinin neresi olduğunu aşağı yukarı anladım.

–Bugün film arşivimin 200 e yaklaşmasını sağlayan dvdlerim dolabımda ki yerini aldı.

–Jurnal II den sonra hiç mektup okumamıştım,Cogito nun bu sayısı ile mektuba doyucam gibi gözüküyor.

–Birisi bana oturup bayramlık nasıl alınır diye bir konuşma yapsın;

son bir haftadır bayramlık alıyorum, anlamadım gitti

–Bayramın tamamını uykuda geçirsem, gelenlere uyuyo Ayşegül deseler noolur ya?

Kimseyi görmek ve bayram olduğunu hissetmek istemiyorum.

Herhangi bir hafta sonu gibi geçmesi için elimden geleni yapıcam.

–Bayram ritüelimizdeki değişiklikler,
-namaz sonrasına kabir ziyareti eklendi.
-büyük aile kahvaltısı iptal edildi.
-ikramların çeşitleri değişti

Zor bu hayat zor

(kolaymış gibi yapsamda)

üff ya kendimden ben bile sıkılıdım 🙂

ee adettendir

hayırlı bayramlar efendim

rapor #” üzerine 5 yorum

  1. Yapma Aysegul 🙂 Bu bayramlar bir daha ele gecer mi?

    Insallah hayirli, bereketli, mutlu ve yakinlarinla beraber guzel bir bayram geciriyorsundur.

    sevgiler

  2. hureyrecim;

    Bir alışma süreci içinde olduğumdandı sanırım bu gerginlik.

    Neyse umduğumdan daha kolay ve keyifli geçti bayram, hele bugün sürekli gezdim, tozdum.

    Yakında fotoğrafları yayınlarım 🙂

    Umarım gurbette senin de bayramın güzel geçmiştir.

    Sevgiler…

  3. Elhamdulillah. 🙂

    Gurbette bayramlar pek bilinmesede elimizden geleni yapmaya calisiyoruz insallah. Bilmiyorum bu yil daha bir sessiz burasi. Insanlar gurbete mi yoksa bir diger ifadeyle yalnizliga mi alisti bilemiyorum. 🙂 Ama saglik olsun.

    Fotograflari en kisa zamanda bekliyorum.

  4. Bayramınız mübrek/kutlu olsun…

    Hayırlı bayramlar…

    ***

    -İstikalal gittikçe kalabalıklaştı. Başka 3 km lik yürüyüş alanı bulmak gerek.
    -Mustafa amca’ya selamlar, hürmetler.
    -DVD arşiviniz paylaşıma açık mı?
    -Mektup yazmayalı çok uzun zmaan oldu (askerden sonra yazmadım galiba: 5 yıl olmuş)Şimdi hatırladım en son yurtdılındaki yeğenime yazmıştım ama o da 2 sene oldu sanırım.
    -Bsyram yaklaştığında/geldiğinde ne hoşunuza gitti ise alınmasına “bayramlık alışverişi” denir. Anormal bir durum yok yani. Paranız bitinceye kadar devam…
    -Olmaz! öyle uyuyor numarası ile kurtulamazsınız. Gelenler görecek illa ki, Ayşegül bu bayram ne almış, yakıştırmış mı diye?
    – bayram ritüelindeki değişikliklerden; Namaz sonrası kabir ziyareti (+), ikramların çeşitleri değişti (çeşit arttı ise (+)), büyük aile kahvaltısı iptal edildi (kocaman bir eksi (-).

    ***

    Gamsız hayat bazen zor bazen kolay.

    ***

    Mülteci olmaya ne dersiniz?

Bir Cevap Yazın

