dans pisti

Biriyle fena halde konusmaya ihtiyacim var

Biriyle fena halde dertlesmeye..

Ama icimde bir yerlerde sabir tasi gizli sanki

Dogdugum günden bu güne orda duruyor

Sessiz bir kaya düsün deniz kiyisinda yalniz

Dalgalara gögüs gerip soguktan üsüyor

Ne ahlak ne de sevgi gökten dünyaya indi

Insanlik istedi kesfetti hepsini

Dün dogmusbir bebege bile girebilen mikrop misali

Icimizde hem kötü var hem iyi

Hangisi daha güclü diye beklemektense

Heyecanla attim kendimi dans pistine

Ayri ayri hepsiyle dans edecektim

Biraz sohbet ederek cözmeyi deneyecektim

Neden böyle olmusuz

Nerelerde kaybolmusuz?

Aklimdaki sorularin hepsini soracaktim

Senin ne haddine böyle seylerle ugrasmak

Diye soran hazirci tembel sen misin?

Böyle yaslanmak olmak seninki eskimek cökmek

Ruhu küskün bombos bir bedensin

Kelimeler yetse daha neler neler buldum

Elimle koymus gibi huzurluyum

Genis ve los bir yer istersen sen de bir ugra

Dogru-yanlis, iyi-kötü herkes orada…

Ş. Ferah

dans pisti” üzerine bir yorum

  1. Ben bir mülteciyim
    Kendi yüreğimden başka sığınacak yerim yok
    Yurdum yok
    Ben bir mülteciyim
    Yüreğime sığındım
    Burda savaş çıksa bile ölen yok
    Tüm hayallerin sonsuzluğa ve sona erebildiği bir yerdeyim
    Tüm niyetlerin bedenleri varmışçasına görülebildiği bir yerdeyim
    Ben bir mülteciyim

    Burda aslında sınır yok
    Kazanmak kaybetmek yok
    Bu güçten daha büyük güç yok
    Eminim herşey içimde filizlenip istersem büyüyor
    Bakmazsam çürüyor
    ….

    Ben bir mülteciyim…

    Şebnem F.

Bir Cevap Yazın

