bankacılık

bankacılık” üzerine 11 yorum

  1. ben ısrarla diğer bloga gidip geliyorum sahur niyetine diye bir post varya onu görmekten gına geldi 🙂 meğer burdaymışın, üzerime gelmeyin yazına bayıldım çok güzeldi

  2. valla serefraz bende sevmem ama ikisine de yolumuz düşüyor.

    Bankadan bende kurtulayım diye internet bankacılığına başvurdum. Bir saatte bir şifre alamadım. Sonunda vazgeçtim lakin 45 ytl cep faturama ek olarak yapıştı.

    kredi kartı ve kredi kullanmamış biri olarak banlakara giderken fazla sıkıntı çekmiyorum şükürler olsun.

    Hastane mevzuna ise hiç girmeyelim. Çarşamba hastaneye yatacağım, bayramda hastanenin KBB servisindeyim. İnşallah kadir gecesi sağlık sıhhat için dualarınızı bekliyorum…

Bir Cevap Yazın

