Günlük gibi

bir maruzatımız var

nute.jpg

Ferrer0 Polska Ar-ge Departmanına;

Dünyaca meşhur ürününüz olan Nutella’ nın cam kavanoz şeklindeki sunumu dışında

bundan böyle tüpte de satışa sunulmasını sizden rica ediyoruz.

Sizin oralarda nasıl söylenir bilemeyeceğim ama;

-müşteri veli nimetimizdir-

diye bir veciz söz vardır bizim memlekette.

Sizin de kapitalist sistemde bunun karşılığı olan bir sözünüz vardır mutlak.

işte -o- sözün gereğini yerine getireceğinize inanıyorum.

Olura ki merak edersiniz niye Tüpte nutella istiyorlar diye söyliim efendim;

Gün içinde sinirimizi bozan, strese sebebiyet veren bir çok ahval ile karşı karşıya kalıyoruz.

Hani diyorum Nutella tüpte olsa, o tüpte çantada olsa derde derman olur.

İmza

Ayşegül…

bir maruzatımız var” için 3 yorum

  1. ama geçen gün bi simit sarayında kasa yanında küçücük kutularda satışa sunulduğunu gördüm ama tutmaz bence.
    insanın dişinin kovuğuna yetmez ki o miktar (:

  2. tabiki doldurmaz : )

    bende sizin gibi tüp olması taraftarıyım
    oldum olası çok severim tüpte çikolatayı : )

Bir Cevap Yazın

