dialog gibi

bendeniz — amerikan salatanın kilosu ne kadar

eleman — o american salata değil İtalyan salata

bendeniz — hımm (bozuntuya vermeyerek)

bendeniz — peki içindeki sosis ne marka?

eleman — o sosis değil salam

bendeniz — hııı!!!

*Bir şarküteri elemanı tarafından hiç bu kadar aşağılanmamıştım.

Alt tarafı iki malzemesi değişik diye, salatanın mensubiyeti değişiyor

dialog gibi” üzerine 10 yorum

  1. haberiniz yok galiba; kişisel gelişim merkezleri, eğitim sonunda kursiyerleri kendilerini test etmeleri için, market mağaza gibi yerlere götürüyorlarmış. satış elemanlarınca aşağılanmadan alışveriş yapabilecekler mi diye..

  2. bi dakka şimdi ben hiç bir amerikan salatası tarifinde sosis filan görmedim. amerikan salatasında sosis olmuyor da size efenim ne demeye “amerikan salatasının kilosu kaça” diye soruyosunuz???
    ayrıca italyan salatasında salam oluyo muymuş? bu da ayrı bir soru işareti yani.
    size “iyi alış-verişler hanım abla” mı demek lazım yoksa “hadi size iyi günneeerrr!” mi demek lazım bilmem artık…

  3. thelosthighway;
    asıl ben bi dakka şimdi,
    fiyatı sorduğumda sosisten ziyade fiyata odaklanmıştım.
    İtalyan salata ile american salatanın fark malzemelerini bilmeyen birine niye soruyorsunuz.
    italyan salata ayrıntılı bigi için bkz.
    Portakal ağacı

  4. Blog mahallelisi farkında mısını bilmiyorum
    yine coştunuz bana karşı.
    Daha öncede demiştim ben eskisi gibi değilim kendi blogumda kendimi ezdirmem.
    ayağınızı denk alın.
    Ayrı bir post hazırlamak isterdim de…

  5. efenim ne aldığınızı bilmiyorsunuz ki kaça aldığınızın bir önemi olsun. ha canınız sıkıldı alış-veriş yapacaksınız o zaman ayakkabı alın, incik alın, boncuk alın değil mi ama. nedir yani amerikan salatası. diğer bi konu, bir ara tatlı tarifi verdiniz diye ev kızı moduna rahatlıkla giremediğiniz gibi “ayyy ben salatalar arasında farkı bile bilmem” diyerek de ev kızı modundan çıkamazsınız. kötüyüm ben kötüyüm…. ehheee

  6. incik sevmem boncuk kullanmam,
    Demek şu
    insanların hangi moda girip giremediğinin zabıtası sizdiniz
    aman efendim teşrif buyurdunuz demek ev kızı moduna girmekte başarılı olamadım.
    bakın bunu öğrendiğim ii oldu.
    Şimdi ikinci cümleniz
    -“ayyy ben salatalar arasında farkı bile bilmem” diyerek de ev kızı modundan çıkamazsınız.”
    biraz ilki ile çelişiyor ama neyse, olur o kadar.
    giremediğim bir moddan çıkamamakta bir özellik olsa gerek.
    en kötü benim haha

  7. valla tutamadım kendimi söylicem.bu aralar enteresan yorumlar bırakan insanların amacı ne olaki.bi kendini kanıtlama çabasımı var ne?anlamsız…

  8. songülcüm hayırdır
    sende bir ablalık korumacılığı seziyorum.
    rahat ol.Onlar blog mahallelisi bak blogrolle.
    onlar bizden yani 🙂

Bir Cevap Yazın

