Güncel

CeBIT Bilişim Eurasia 2007

cebit.jpg

Dünyanın en büyük ilk on fuarı arasına adını yazdırarak, İstanbul’u Avrasya’nın bilgi ve iletişim teknolojileri pazarının merkezi durumuna getiren CeBIT Bilişim Eurasia, bu yıl 2 – 7 Ekim 2007 tarihlerinde gerçekleştirilecek. Fuar, dünyanın dört bir yanındaki 70 kadar ülke ve bölgeden 150 bini aşkın ziyaretçiyi İstanbul TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde bir araya getirerek benzersiz bir sinerji yaratıyor.

CeBIT Bilişim Eurasia 2007” için 4 yorum

  1. slm serefraz
    hoşbulduk teşekkürler
    bende merak ediyordum ne zaman bu fuarı yazacaksınız diye.acaba ramazan dolayısıyla tatlı tarifleri filan derken cebit arada kaynarmı diye düşünmüştüm ama yanılmışım teşekkürler

  2. slm
    fuara gidebilmenize çok sevindim.malesef ben gidemiyorum.gazetelerden okumak okadar keyifli olmuyor.yorumlarınızı bekliyorum

Bir Cevap Yazın

