pabuç

img_4416.JPG

Hiç bir kıyafetimle uymayacağını bile bile şunları aldım ya.

kendimi tebrik ediyorum

Ama benimkisi uyumsuzluğun içindeki bir uyumluluk diyelim.

Çevirelim yanmasın. 🙂

pabuç” üzerine 15 yorum

  1. valla uysada giyerim uymasada.. kimseyi de umursamam o ne demiş bu ne demiş.. ki zilyon tane pembe ve tonları kıyafetim var 🙂 yalnız benim aklımın takıldığı nokta neden başkasının ne düşündüğünin önemli olması siz o papuçları giyerken?

  2. aman ne iyi,
    benim gibiler arttıkça normal olan bizler olucaz.
    Şu iki dirhem bir çekirdek olanlarda anormal 🙂

    *pardon başkalrının ne düşündüğünü önemseyen ifade hangisi?
    Kimin ne düşüneceğini düşünerek giyinmiyorum sadece bazen daha uyumlu giyinebilirim diye düşünüyorum.

  3. Ayşegül ablamızın ne kadar uyumlu giyindiğini eski serefraz müdavimleri bilirler şu ana kadar iki defa görmüş bu kanaatimizi belirlemiştik. Fakat benim yeni keşfettiğim bir husus daha var. Şu blogculuktada mütiş başarılı yaa hayret ediyorum. Pembe pabuşlarla bir gün boyunca en çok okunan post oldu wordpress te 🙂 Ben bu mahallenin bir üyesi olarak kardeşimizi hepimiz adına tebrik ediyorum. Ayşegül senden yüne ufkumuzu açan fotoğraflar bekliyoruz.

  4. Kemal;
    teşekkür ediyorum.
    malumunuz o zirvede kalma durumları, nakde çevrilemiyor. 🙂
    yani bana bi faydası yok takip etmiyorum bile.
    evet en kısa zamanda fotoğraf yayınlamak istiyorum.
    ii çalışmalar…

  5. bu pembe pabuçlar pek çok kıyafetimle iyi bir kombinasyon oluşturabilir. hiç de fena görünmüyorlar. pembeye olan düşkünlüğümdendir.
    çok yadırgamamak lazım, ekseriyetle kızların favori renklerinden biridir pembe. pembe giysileri de vardır, pembe hayalleri de. bütün kızlar toplanıp, pembe severler derneği oluşturabiliriz mesela. kanarya severler derneği var ya nasıl olsa. 🙂 onun gibi.

  6. Geri bildirim: düşünüyorum düşünüyorum « Sil baştan

Bir Cevap Yazın

