bilmiyorsanız öğrenin!

is.jpg

Efendim iş yerinizden o yılın gündem maddelerini görüşmek adına toplantıya çağırılırsınız.

Hep aynı olan! gündem maddeleri ile karşılaşmaya artık şaşırmamayı öğrenmiş ve paşa paşa dinlemeye başlamışsınızdır.

Maddeler tek tek müzakere edilir, herkes kendi fikrini beyan eder , gerekçelerini açıklar ve oylamaya geçilir.

O da ne oylamada sadece bir kelime söylemesi beklenen hoca arkadaşınız başlar anlatmaya

— ee biz seni az önce dinlemedik mi?

diycem ayıp olcak. Bana gelene kadar, bu cümleyi kurabilecek bir sürü ağır abi ve ablalar var.

Neyse bakılır ki,

birileri kafasında meseleyi çözememiş ve bir ara verilir.

Sanırsın on dakikalık arada hayat görüşümüz değişecek.

Tekrar oylamaya geçildiğinde yine başlamaz mı anlatmaya,

La havle…

Ya hu o zaman anladım ki;

bazı insanları ailesi küçükken hiç dinlememiş.

E be teyzecim dinleyin şu çocuklarınızı,

bakın sonra toplumda düzeni bozup huzur kaçırıyolar. 🙂

bilmiyorsanız öğrenin!” üzerine 4 yorum

  1. Bu templatenin bu konuyla alakasını anlamadım.Resim içerik birbirini tamamlamıyor.Birde ilk defa bir blogda böyle bir içeriğe resim olarak template kullanıldığını gördüm.

  2. Burası böyle; alakasızların buluştuğu bir blog,
    ve fotoğrafla içeriğin uyumsuz olması öncelikli tercihimiz.
    heh onu da iyi yakalamışsınız burada hep ilkler yaşanır

  3. problem değil, yakında sende alışır ve aynı gündem maddelerine yıllarca aynı cevapları veririsin…

    Ayrıca benim gibi her seferinde birde yazman olarak görev yaparsan işin daha da kolaylaşır.

    Her maddeye kimse ağzını açmadan ne yaacağını bilirsin:)

  4. evet
    en kötüsü de bunları bir süre sonra kanıksamadan yaşayacağımı düşünmek.
    Bana da yazıcılık görevini yüklediler merak etmeyin hocam. 🙂

Bir Cevap Yazın

