Fotoğraflar · Günlük gibi

yarı yarıya

Bütün bunlar ne için

düşündükçe anlıyorum

herşey paylaşmak için

acı sevinç kızgınlık heyecan

her ne varsa paylaşmak ister insan.

Blogcular daha iyi bilir bunu.

Buradan birer link vermemiş miyizdir asıl -bize-.

Yani şu iş arkadaşımızın, komşu teyzenin ve bakkalımızın çok ta hatta hiçte farkında olmadığı bize.

Bütün biriktirdiklerimiz ve hissetiklerimiz olmasada bu blog sayfaları -biraz- ayna olur bize.

Bakar bakar rahatlarız.

*Sabaha karşı bu kadar yazılıyor; anlamak için sizde çabalayın canım biraz 🙂

yarı yarıya” için 6 yorum

  1. Merhabalar…
    SAyfanızı bir kaç gündür ciddi şekilde takip ediyorum…
    Çok içden ve samimi buldum,
    Yarı yarıya – kimi zamanda hepsini bile gözden çıkartıp karşımızdakine verme
    Sanırım”bu tutum daha çok türk ve müslüman kesimde hakim
    Paylaştıkca azalan ve atranlar…

    Paylaşım için teşekkürler =))

    Sevgilerle Hayırlı Ramazanlar…

  2. mrb ayşegül…
    fotoğraf süper ya.yazıda öyle de anlamak için çabaladım.ama deydi:)hafta sonu baya şeyler olmuş buralarda.tabi benim iki günde yirmi saat dersim olunca bide buraya yetişemedim:)eeeee dünde ev temizleyerek yorgunluk attık…çok şükür bugun sana misafirim.tabi sekreter buralarda olmayınca.bununda zevki başka valla:)
    her iftarda belki kapı çalar diye bekliyorum he…paylaşmak için…yemeğimi,derdimi,sevincimi,yüreğimi…unutma!

Bir Cevap Yazın

