Günlük gibi

ortodontik bi durum


İlkokul 3. sınıftan beri periyodik olarak diş hekimine giden bir vatandaşım.

Tabi o zamanlar götürülüyordum. Küçük yaşta muhatap olmanın verdiği rahatlık olacak ki diş hekimleri ile aram hep iyi olmuştur. Ben onları severim onlarda beni (lise 2 de de diş hekimi olmayı bile istemiştim bi ara)

Neyse konuyu dağıtmayalım, o zamanlar üst dişlerimdn birinin çarpıklığının giderilmesi için eğer istenirse tel takabileceğim söylenmişti.

O gün hiç gelmedi, bu süre zarfındada çarpık olan dişime alıştığıma karar verdim etrafımdakilerinde ona karşı ters bir

tavırlarını yakalamadım. Bu durumda gittikçe o dişime olan muhabbetimi arttırdı, arkadaşlarım niye tel taktırmıyorsun deyince o benim karakteristik bir özelliğim diyordum. Kaç kişinin dişi böyle çarpık diye cvb veriyodum.

Şimdi vazgeçtim,

diş teli kullanmak istiyorum,

Bakıcaz bakalım diş hekimimi ikna edebilecek miyim bu kadar çarpıklık için tel takmaya.

meraklısına ortodonti

ortodontik bi durum” için 9 yorum

  1. merhaba aschiyamagi;
    çok teşekkür ediyorum , kıymet verip okumuşsunuz.
    Çoğu afaki şeyler oysa ki 🙂
    Yok ben şimdilik çarpık olan dişimi düzeltmekten vazgeçtim.
    daha doğrusu düzeltmeye fırsatım yok 🙂
    Blogunuzu yeni açmışsınız sanırım, yorum yaptım oraya ama aceleden sormayı unutmuşum.
    Bir yemek blogu mu olacak?

  2. Aslında yemek bloğu niyeti ile böyle bir isim aldım ama ziyaretçiler konusunda kaygım var erişim yasağı nedeni ile bilemiyorum kullanırmıyım gelen giden olurmu zaten blogger de aktif bir bloğum var ondan önce blogcu.com da idim ve hiiiç memnun kalmadım resmen kaçarcasına iki hafta önce bloggere geçtim

    Yazılarınızın afaki olduğunu söylemişsiniz o sırada vaktim vardı ve sizin hakkınızda fikir edinmek, tanımak istedim hepsi bu
    Arada ziyaretinize gelirim herşey gönlünüzce olsun……..

  3. yemek blogu olsun takip edeni olur merak etmeyin…
    Wordpress te yok takip ettiğim bir yemek blogu.
    Şöyle orjinal tariflerinizde varsa tamamdır.

  4. Mutfak sanatları akademisi tarzında bir yerde eğitim almayı çok isterdim, şeker hamuru ile yapılan pastalarda çok ilgimi çekiyor ama daha hiç yapmadım kısmet….

  5. Bir yıldır kullanıyorum o telleri neler çektim neler:)Şaka bir yana pek problemim olmadı ama bir süre sonra insan bıkıyor ne yapalım her şey sağlık için…

  6. bende hiç bi zaman yanaşamayanlardanım bi tane yamuk dişe sahibim bu yüzden :s
    ve dişlerlede münasebetim oldukça çok ırsi bi şekilde dişlerimiz erken yaşta çürüyo ve tiksinir oldum dişçiye gitmekten ama ne yazıkki dişçi için çırpınan bi sürü dişim var 🙂

    Allah hepimiz diş konusunda yardımcısı olsun 🙂

  7. Kübra;
    Süper işte her geçen gün lehine işliyor dişler inci gibi olacak inş. : )

    Dimple;
    Yani tanımasak kimbilir nasıl dişleri var diye düşünücem.
    hım zayıflıklarına bişey diyemiycem aynı dertten muzdaribim çünkü.

    hımm bu arada hazır diş mevzusu açılmışken,
    benim diş hekimimde “senin çene kemiğin küçük dişler fazla geliyor” demişti. Fazla ne demekse millet diş bulamaz bizde fazlası var.

Bir Cevap Yazın

