Edebiyat

farklı bir bakış

[Ayşegül- 129 T]

kıskanç olarak, dört kez acı çekerim:
kıskanç olduğum için,
kıskançlığımdan dolayı kendimi suçladığım için,
kıskançlığımın ötekini incitmesinden korktuğum için,
bir bayağılığın beni tutsak etmesine boyun eğdiğim için: dışarıda bırakıldığım, saldırgan olduğum, deli olduğum ve sıradan olduğum için acı çekerim.
barthes

farklı bir bakış” için 7 yorum

  1. kıskanç olduğumu belli etmemek için verdiğim çabadan neler çekiyorum,kıskanmadığım zaman bile kıskanıyorum o kadar yani…hastayım ben ya…hemde obsesif manyak,paranoyak deli
    İç ses:BU sefer hakketen iç sesim dışarı çıktı hayret valla…

  2. bide kıskançlık meselesi var tabi.başkalarına yorum yazarken bunuda düşünmem lazım:)ayşegül, kıskançlığının ötekini incitmesinden korkmuyormusun?bide bana kızıyosun ya…:)
    şaka bi yana da bebek fotolarında harika.öyle bakakalıyorum valla.içimden neler geçiyo o da bana kalsın.fazla paylaşım zararlıymış:)

  3. 😀
    valla seferazcım kalp kalbe karşıdır ondanmı diyelim yoksa paranoyak deli manyak olduğumuz için mi diyelim gisli bir bağ kurup aklındakileri yazıyor olabilirim:U
    hayır hayır saçmaladan duramıcam galiba(ilk ziyaret ettiğim wordpress bloglarındansın)
    samimiyet,sıcaklık işte budur çekim gücü;)

  4. bak beni nasıl biliyor
    napiim bu da benim huyum
    şimdi kıskanmıyor gibi mi yapayım yani 😉
    incinecek olan kim anlamadım?
    bak şöyle diycektim diyemiyorum deme.
    neyse şimdi bende bişey derdim diyemiyorum 😀

  5. uzun bir aradan sonra tekrar merhaba..
    Ne kısa ama ne uzun denebilecek bir mola; yine wordpress kalitesi ve paylaşımlar..
    şükür kavuşturana:)

Bir Cevap Yazın

