Günlük gibi

fıstık ezmesi

Lütfen bunu şu yerfıstğından yapılanla karıştırmayın.

Bu halis muhlis antep fıstığından yapılanı.

Yemeğe doyulmayan bir lezzet bu,

çikolatanın mutluluk hormonu salgıladığını söyler dururlar ya,

bir zahmet araştırsınlar aynı etki bunda 3 e katlıyordur.

*Aslında bu tarz yiyeceklerle ilgili post hazırlamama kararı almıştım ama net e girme lüksüne sahip olan insanların ulaşmakta zorlanmayacağı tatlar bunlar diye düşünüp paylaşmak istedim.

fıstık ezmesi” için 8 yorum

  1. 3 kat ne ki? bal ne ki şeker ne ki 🙂 inanın bu fıstık sarmasını yedikten sonra aya koşup gelsem nafile. normal olarak fıstık hepimiz yiyoruz ama bu fıstık sarma olayında “fıstık” olayı bitirmiş.fıstık bu kadar mı çekici olur 🙂 diyor ve 10 üzerinden 10 veriyorum.

  2. tabakta sol tarafta duran şeyler (yerim ben onları ezmede olsa sarmada olsa) fıstık sarmasını anımsattı. yada ben neyse. fıstık sarma tatlısından mı bahsetmiş oldum? ne oldum ::)

  3. karışıklığa mahal vermemek için gelen edit renk körü değlim oryantasyon bozuldu sağ sağ 🙂

Bir Cevap Yazın

