hayal

bir bebek arabasının içinde sızmış bir bebek olmak istiyorum ya

hayal” üzerine 4 yorum

  1. demek öyle…ayşegül hanım.peki sızmış bi bebek olup neden,kimden nereye kaçmak istiyosun?bide sadece bebek değil de sızmış bebek!olcakmış.yani kendini hayattan bu kadar soyutlayacaksın.yok yok var sende bişeyler.kırıp geçiriyosun zaten insanları:)bende yorum yazmıyorum fazla ki nasiplenmiyim diye:)
    ramazandan diyosun sen ama hayırlısı bakalım.
    bu arada ne zaman geliyosun bize.hazırlıklara başlıcamda.iletişim için bu bilgisayara mahkum olduk böyle.bide sekreterin bilgisayarından serefraza girebiliyorken bizim bilgisayardan giremiyorum.bu durumda sekreterin boş anını yakalamak için ne hallere düşüyorum .yeter artık diyorum.
    gelde sevindir şu garibi….

  2. songülcüm;

    ya sen beni bilmiyo musun bir anım diğer anımı tutmaz.

    Arada esiyolar ama tamamen açlıktan bunu bil.
    hayatımda herşey ama herşey fazlasıyla yolunda.

    Gelmeyi çok istiyorum günü birlik gelip dönerim veya ablamlarada gelmişken uğrarım diye düşünüyorum.

    sen her an hazırlıklı ol 🙂

Bir Cevap Yazın

