Günlük gibi

itiraf saati

sevgi.jpg
[selin-grafikerlik.wordpress]

Dün hasta olduğunu öğrendiğimde içim sızladı derler ya
-işte öyle
oldum. Ablam gibi hemen gözlerim dolmuyor,
belki anne olmadığımdandır merhametimin hemen coşmaması.
Ama ben ondan daha fazla üzüldüm. (walla)
Hani sen dersin ya benim ilk aşkım teyzemdi diye
-O bize yemek yedirir oyun oynatırdı köyde
diye cümleye başlarsın,
sonrada
-ben o zamanlar 5 – 6 yaşındayım ve teyzeme aşıktım diye bu sohbet başlar.
Bende sana hep
-benim ilk sevdiğim erkekte sensin abi
demeyi düşünüp dururum.
Ama inanmışız bi kere söylenmeyen söz daha kıymetlidir diye.
Sen askerdeyken yolladığın mektupları alıp kimseye vermezmişim
annemle ablam bunu anlatır dururlar.
bak bu sevgi üç yaşında bile değilken başlamış var sen hesap et.

*abi bu yazıdan sonra artık bana istediğim lensi alırsın di mi
şaka 🙂
Ve çabuk iyileş Pazar keyfimiz kaçmasın olmaz mı?
Hatta mümkünse hastalanma ve ölme…

itiraf saati” için 12 yorum

  1. Selamlar,
    Yazinin basligini gorunce(psikolojikmidir nedir) “Iftar Saati” okudum, sonra yazinin iftarla alakasiz oldgunu anlayinca birkez daha bakip kendi kendime guldum 🙂
    Allah sifa versin…
    (bu arada resim ve yazi cok uyumlu olmus)

  2. benim abim de hasta.
    zatürre olmuş ama bizim bildiğimiz zatürreden değilmiş.
    yatıyormuş, düne göre daha iyiymiş ama nöbeti varmış o yüzden eve gelemezmiş.
    hastaneye gelen çocuklardan mikrop kapmış.

    ya ayşegül ya niye hatırlattın bunu ya ya ya :(((

  3. Bir abi ve ablaya sahip olmak, güzel şey olsa gerek.İnsan onların kanatları altında kendini daha bi güvende hisseder..ikinci bi baba, ve ikinci bi anne gibi…

    Hep istemişimdir,biz görmedik bilmedik tabi….En büyük olmanın sorumluluğu altında eziliyoruz 🙂

  4. Abin ve ablan olması güzel bir şey mi?
    bence evet
    ama hiç kimse anne veya baban olamaz bunu unutmamak lazım.
    Kimseye olduğundan başka bir anlam yüklememek lazım.
    yani yüklesem ben yüklerim; abimle aramda tam 21 yaş var.

    bu son söylediklerim,
    bir yıllık bir tecrübe sonucu ortaya çıkmış cümlelerdir dikkat ediniz 🙂

    En küçük olmak keyiflidir çoğu zaman
    ama sorumluluk duygusunun gelişimi için daha fazla efor harcıyoruz bizde

Bir Cevap Yazın

