Günlük gibi

Strateji

age-of-empires-3.jpg

Efendim ne iyi bir oyundur biliriz.
Lise sonun yazında strateji oyunlarına iyice kaptırmıştım.
tabi 3-4 saat ekrana bakınca;
annem odaya girip çıkıp söyleniyodu.
-gözlerin bozulcak
-kan çanağına döndüler
şu bu bitmiyodu.
neyse oturdum anlattım
-anne ancak 2 saatte oyunu kuruyorum
sonra savaşabiliyorum ve yeni topraklar kazanıyorum
annem şöyle bi dinledi dediklerimi
Bi kaç gün sonra odaya girip

-ne o Çanakkale boğazını geçebildin mi?
demişti. 🙂

Strateji” için 13 yorum

  1. :)))

    ben pek bir şey anlamamıştım bu oyundan.
    sims oynardım sabaha kadar..
    butun mesleklerde kariyerin zirvesini zorlamıstı karakterlerim.
    oyunda su acı gercegi farketmistim, bi cocugun oldu mu butun kariyerin iptal 🙂
    sonra sims’in yeni versiyonunda bakıcı olayını devreye soktular da kurtulduk ya hu :))

  2. 😦 yada 🙂

    Muhterem oyun uzmanlarina,

    Sizlere samimi bir soru yönelticem, lütfen ciddi alın ve cevaplamaya vakit ayırın. Benim ilk okul 5. sınıftan beri hep bilgisayarım oldu ama bşr kaç defa ilk kurulduğunda oynadığım Mario ve ilk okulda bizi kandırmak için abilerde oynattıkları 🙂 Lotus araba yarışı dışında hiç bilgisayar oyunu oynamadım. Ben acaba neler kaybetmiş olabilirim. Yani oynamış olsaydım düşünme ve hareket becerimde ne gibi artılar olurdu acaba bunu merak ediyorum ve bu mukayeseyi yapamıyorum. Hadi içinden çıkın çıkabilirseniz … 🙂

  3. Kemal
    bakın ben size göre ne kadar az vakit harcadım derken alttan alta
    bize
    -hım saftirikler oynadınızda ne oldu benden daha mı akıllı daha mı çeviksiniz sanki
    demeye çalıştığını hissesiyoruz

    Öncelikle şunu söyliim öyle abi ablaların kandırmasına gerek yok
    benim gibi bir çocuk tipi için.

    yani formalite yerine gelsin diye benim şeytan tiyo veriyo
    bende hemen oyunun başına geçiyodum.

    Gelelim aramızda ki farka
    bana sıfırdan bir ülkeyi verseler stratejik olarak
    ne kadar asker
    ne kadar cephane
    ne kadar gıda
    ne kadar enerji
    üretmem gerektiğini zamanlama olarak ayarlayabilirim.
    ordugahı nereye kurmam gerektiğini
    düşmana ne zaman
    ne kadar askerle
    saldırmam gerektiğini planlayabilirim.
    yani sen bu işte zayıfsındır stratejik planlamada ( bizm gibilere göre)

    Gelelim hareket becerisine
    bunu oyunla kıyaslayamam
    ama kendi adıma söyliim koşsak ben seni kesin geçerim. 😀

  4. simdi strateji basligini gordum e hemen baliklama atladim
    arkadaslar arasinda biz buna eyjcof derdik
    cok harika bir oyundur
    son surumu haric tum surumlerini oynadim
    ama 2. sini hic bir seye degismem ben bunun
    gercekten guzel bir oyun
    resime takildim bui yorumu yaptim

    basliga gecersek eger
    bu son zamanlarda vakit buldukca
    generals oynuyorum
    cok zevkli bir oyun degil yalniz arkadaslarin hosuna gidiyor
    bende el mahkum onlara tabi olmak zorunda kaliyorum
    oyun tamamen son cag ile alakali
    zaten strateji ile ilgileniyorsaniz bu oyunuda biliyorsunuzdur.

    saygilarimla
    kopmayantekteL

  5. ya benim sinirlerimi bozmayın
    blog benim toplar giderim

    artık eskisi kendi blogumdan kendimi ezdirmem
    bende ramazan ters tepki yapıyo
    iyi bi insan olacağıma dişlerim sivriliyor, tırnaklarım uzuyor.
    ayağınızı denk alın

    bak ben gülmüyorum

  6. Benimde aram hiç iyi değildi pc oyunlarıyla.
    Sonra kardeşimle bi iddaa üzerine max payne oynamış oyunu nihayetine erdirmiştim.. Neymiş efendim onun kadar güzel oynayamaz mışım.Bak hele sen.ondan önce bitirdim oyunu..hoş sankide elime bişey geçti
    Tek sevdiğim rally idi.gelir gider onu oynardım..arabaları ve hızı sevmemek elde değil…Onların Hız yaparken çıkardıkları ses yokmu…Ne güzel ses çıkartıyorlar…

  7. seyyahca;
    herkesin bir oyun hatırası var sanırım…
    Bu arada bazen yaptığım şu yorumları ıskalama işini senin bir yorumuna da yapmışım sanırım fena fillah tı.
    Çok teşekkürler emeğine, eyvallah

Bir Cevap Yazın

