is te mi yo rum

ben şahsen davul cu mavulcu istemiyorum ramazan da
geçmesin bizim sokaktan,
zaten geçmesi bir şey değil
onun heyecanına kapılan bütün otomobil alarmlarıda ona eşlik ediyor
istemiyorum,
bir sürü ramazan geleneği var hepsini yerine getirdinizde
bir bu mu kaldı
kalsın efendim kalsın davul da kalsın
tamam illa bi müzik aleti ile uyandırılacaksak ben keman istiyorum
bulun kemancıda çalsın bakalım

*oruç bana iyi gelmiyor galiba

is te mi yo rum” üzerine 2 yorum

  1. Burda davulcunun o guzel(!) sesine bile ozlem duyuyor insan, hayal ediyorumda acaba nasil karsilardi amerikalilar 🙂
    hayirli ramazanlar…

  2. Oh ne ala memleket.
    Valla buldunuz da bunuyıonuz.
    Bizler o kadar hasretız ki gurbette, her gece gelıp kulağımın dibinde çalsın.
    Bir gün gurbete düşerseniz çok ararsınız da bırakın davulu tokmağını bilem ararsınız.

Bir Cevap Yazın

