Uncategorized

İkaz

sen beni bilirsin anlatmama gerek yok
ama bi şeyi hatırlatmak istedim
şimdi biliyorum ki beni teravihe çağıracaksın
hemde şu hatimle kıldıran camiiye gidelim
diyeceksin büyük ihtimal
e bende mırın kırın edicem
-yoruluyorum
-uykum geliyo
-afacanlar basıyo beni diye
bahaneler öne sürücem
sen sakın gözümün yaşına bakma
döve döve beni camiiye götür olur mu?

Biliyorum şimdi hatim için cüzde dağıtılacak.
Ben onada itiraz edicem
-ya ben yavaş okuyorum
-30. cüz kalmadı mı (namaz surelri olan)
gibi abuk sabuk cümleler kurucam.
Bak bu konuda da sonuna kadar yetkilisin
bi tane patlat ağzıma…

yoksa ben başka türlü bu şeytanla başa çıkamıycam
benim şeytanım kesin fazla mesai yapıyo kesin

Reklamlar

İkaz” için 3 yorum

  1. Ayşegül’cüm söz ağızdan bi kere çıkar ve bütün ramazan geçerli olur…
    Beni yalnız bırakmıyacağını biliyordum…
    Şimdi gelelim reklamlara
    hocamız hatimle kıldırıyor
    kıraatı süper
    cami güzel
    çıkışta havada süper tam yürümelik daha ne olsun…

  2. “afacanlar basıyor” 🙂

    Böyle bize zorlada olsa hayr işletecek dostlar olsa ne güzel olur.(Tabii şiddeti tasvip etmiyoruz ama ufak tefek tepelemeler olsun dostun fiskesi bize hoş gelir 🙂 ) Hayr yolda ısrarcılık ve iyiye yöneltmek en mühim vazifemiz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s