Günlük gibi

filmin hatırlattıkları

dream.jpg

–yaşadığımız dünya hayal mi gerçek mi söylemek zor*

Lisedeyken bi ara şöyle bir düşünceye kapılmıştım
herşey olmuş bitmiş ve
biz sürdüğümüz hayatları şimdi seyrediyoruz ama yaşadığımızı sanıyoruz
bu kanaate varmama sebepte kuran-ı kerimde kıyamet sahnelerinin geçmiş zaman fiiili ile anlatılmasıydı sanırım.
dejavu da bu düşüncemi destekliyordu
o dönem zaten sürekli dilimde
–aa ben bunu bi yerden hatırlıyorum
ben bunu görmüştüm gibi cümleler vardı…

bak bak nelerde düşünürmüşüm sonra normalleştim gitgide 🙂

*Bin-jip filmi kapanış cümlesi

filmin hatırlattıkları” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

