Uncategorized

bizimkiler

_mg_4164.jpg

Geçtiğimiz gün kışlıklar yazlıklar yer değiştirirken bunlara rastladım.
Ne kadar uzun süredir ben bunları görmemişim diye içimden geçti.
Tanıştırayım.Şu iki aslan;
benim 13. yaşgünü hediyem, uzun süre onları giydim.
yanındaki pembeli olan bebek;
sanırım yasemindi ismi, abimin hediyesiydi.
Şimdi yapmıyo ama bir zamanlar yürüyüp şarkı söyüyodu.
En sevdiğim Donald duck;
bak paşa paşa oturur.
-öyle yürürüm takla atarım iddaaları yoktur.
Zaten iddalıların hali malum
benim bikaç günlük çalışmam sonucu yürüyemez oluyorlardı 🙂
o gördüğünüz kedi,
belkide en sevmediğim,
benim kedilere karşı pek muhabbetim yoktur da.
İşte evvel zaman içinde kalbur saman içinde bir zamanlar biz bunlarla haşır neşir olurmuşuz.
Şimdi mi?
Efendim şimdilerde kendimize başka oyuncaklar bulduk.
Hem daha pahalı hem kolayına bozulmayan.
sabah sabah aklıma geldi yazıyım dedim…

bizimkiler” için bir yorum

  1. bak oyuncak nerden alınır sorabilirsin doğu,
    bunları anlatmaya üşenmem.
    Büyük alışveriş merkezlerindeki oyuncakçılarda vakit geçirmeyi seviyorum,
    yanımdaki arkadaşa genellikle
    -yiğenime bi oyuncak bakıyorum
    diyerek dolaşıyorumda dolaşıyorum
    Peki bişey alıyor muyum?
    nadiren evet
    bi ara tabu, scrabble, jenga gibi oyunlara sarmıştım.
    şimdilerde ise özellikle eminönü yeni caminin oradaki toyzz adlı bir mağaza var
    oradan hoşuma giden maket otomobil olursa onu alıyorum.
    Gerçeğini almam vakit alacak gibi de 🙂

    sanada hayırlı ramazanlar

Bir Cevap Yazın

