mutfak

pratik pasta

_mg_4033.jpg
_mg_4036.jpg

img_4070.jpg

Yine mutfaktayım işte
niyeti bozdum bu kez pasta yapıcam

*şimdi ismini böyle verdik diye lütfen emeğimizi küçümsemeyin.

Öncelikle kedi dili adı verilen bir bisküvi var bunu bulmanız lazım ben buldum ve sonra tepsiye dizdim (şekil 2)
Sonra 1/1 ölçü ile hazırladığım üç paket kremşantiyi birinci katın üstüne sürdüm
e sonra ikinci kat bisküvi
sonra yine kremşanti
evet geldik sona en üstede
paketin üzerindeki tarife göre hazırladığımız çikolata sosunu döküyoruz.
vaktiniz varsa normal kısımda aceleniz varsa
(ki benim vardı) derin dondurucuda bekletip servis yapabilirsiniz
afiyet olsun efendim 🙂

pratik pasta” için 10 yorum

  1. ayşegül çok becerikli olduğunu bilirim.pastada nefis görünüyo.sen bize gelirken diyorum bi pasta falan yapsan yerdik beraber nolcakki dimi?
    şaka bi yanada senin yüzünden başıma iş çıkıyo.geçen günlerdede ali naziği getirdin aklıma.yaptım nefis olmuş.(eniştenin fikri,bana inanmazsan diye).şimdide tatlı çekti canım.eh yapcaz artık.ramazanda geldi kapıya işimiz yemek yapmak:)

    hayırlı ramazanlar… gönlündeki arzularla gelsin inş ramazan sana.tadına bakamasakta ellerine sağlık.
    kolay gelsin…

  2. ya işte budur yorum ya
    mutfak başlığı altında yayınladıklarıma almak istediğim basit -bir eline sağlık-
    fazlası değil yani 🙂

    ramazan arzularımızı getirir mi bilmem ama yılbaşı getirecek gibi duruyor.
    İnş gelirsem yapıp getiremem ama bisküviyi alır gelirim seninle yaparız.
    Ali naziği beğendiğinize sevindim
    iyi çalışmalar songülcüm

  3. ayşegül, finger biskivi de kedi dili biskivi kategorisinde değerlendiril mi? ramazanda böyle sütlü tatlılar pek makbule geçer. güzel bir tarif, hafif bir tatlıya benziyor.

    ramazan ayın mübarek olsun.

    dua ile

  4. ırmakcım;
    böyle tatlılarda malzemenin yerine başka bir ürün tercihi doğru değil sanırım.
    bu bisküvi nin özelliği kremşanti gibi yumuşak kıvamda ki bir krema ile bile yumuşayıp malzemeyi içine çekebilmesi sanırım.

    eğer istanbul da yaşıyorsan carrefour,kiler gibi marketler mevcut.
    Hımm birde bazı büyük pastanelerde de kilo hesabı ile satıldığını biliyorum aklında bulunsun 🙂
    sanada iyi ramazanlar

    ayy annecim ya ramazan geldiiiiiiii :))

  5. böyle bir mevsimde mi uğurladın onu ebediyete?

    allah rahmet eylesin.

    her kim olduğunu bilmiyorum ama dua ettiğim blog dostları arasında sende varsın.

  6. evet öyle
    hatta ramazan bayramının akabindeydi sanırım
    “o” öylesine bir seslenmeydi
    Annemi anmadım yani anladığın anlamda
    saolasın ırmakcım neyse sileyim o kısmı hakkaten öyle duruyo
    şimdi duygulanacak halim yok coşmayalım ramazan üstü 🙂

  7. Resimde gördüğünüz bu pratik pastanın tadına bakmış biri olarak kesinlikle denenmeli diyorum daha da bişey demiyorum…
    Ellerine sağlık arkadaşım…

  8. canımcım

    ellerine sağlık, yerken demişmiydim hatırlamıyorum. şimdi oruçlu oruçlu görünce tadını damağımda hissetim. saolasın.
    hayırlı ramazanlar

Bir Cevap Yazın

