Uncategorized

üşümek

feel-cool.jpg

–üşüyorum ya! çabuk alalım çayı

–üşüyebiliyo musun? bu güzel,

orhan veliyi bu havalar, beni de senin bu felsefik cümlelerin öldürüyor 🙂

üşümek” için 9 yorum

  1. slm ayşegül
    üşümenin felsefesini kim yapıpta seni öldürüyor bilmem ama ben gerçekten baya bi üşüyorum.kanımmı yok ne:)öyle derler ya.söylemeyede utanıyorum çünkü evde tek üşüyen benim!maleseff…fotodaki kızda güzelmiş bu arada.senin kadar olamaz tabi:)

  2. Kim olabilir sence?

    yurttaki geceyerısı muhabbetlerinde konuşmayıp konuşmayıp bir cümle kurup hepimizi dağıtan
    zat-ı muhterem. Ye şekerim kanın yoksa bak ben sağlıklı yaşam kararı aldım dün! 🙂
    iltifat içinde eyvallah
    bir hafta yeter bu bana
    haftaya uygun bi tane daha lütfen 🙂
    iyi çalışmalar cnm

  3. valla özledim ya üşümeyi,böyle kalorifere yanağımı yaslayıp uyumayı özledim ya,kış gelsin üşüyelim bea

  4. ya aysegül niye şifreli konuşuyosun.şimdi birisini söylicemde yanlış olacak.ayıp etcem.kimdi sen söle.ben olamam çünkü ben öyle susup susp konuşmuyodum.aktif konuşandım.bak söylemezsen haftaya sana uygun bi cümle bulmam he…..!

  5. evet hafızam hala yerinde.hava attınız ayşegül hanım…mutlumusunuz şimdi?
    sen mutlu olda nasıl istersen öyle hava at, ben açığım.bi günde adapazarı tarafına gelin ya .beraber hava atarız birilerine:)

  6. inşaallah sırf senin için gelicem sana
    artık nasıl ağırlarsın neler yaparsın bilemiyorum
    himette sınır olmaması biliyorsun hoşuma gider :))
    seni seviyorum dostum dualarını eksik etme emi

Bir Cevap Yazın

